تصویر رندر و مشخصات فنی گلکسی A5 مدل 2017 فاش شد

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فنی و تصاویر رندر جدیدی از مدل ۲۰۱۷ گوشی‌ گلکسی A5 سامسونگ فاش شد.
تبلیغات

در ماه نوامبر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 سامسونگ در چهار رنگ مشکی، طلایی، صورتی و آبی معرفی خواهد شد. امروز صبح نیز تصاویر رندر این محصول در چهار رنگ یادشده در برخی از وب‌سایت‌ها منتشر شد. در کنار شکل ظاهری، امروز همچنین خبرهایی در مورد مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است. بر اساس اعلام منبعی که تصاویر رندر گلکسی A5 2017 را منتشر کرده است، این گوشی از نمایشگری ۵.۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره خواهد برد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به سایر مشخصات فنی این محصول داشته باشیم.

در دل گوشی‌ مورد بحث، پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۸۰ تعبیه شده که شامل هشت هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی است و همچنین چیپ گرافیکی در نظر گرفته‌شده برای این محصول Mali-T860 MP4 است. حافظه‌ی رم گلکسی A5 2017 نیز ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۳۲ گیگابایت اعلام شده است. دوربین جلویی و پشتی این محصول، هر دو ۱۶ مگاپیکسلی خواهند بود. ظرفیت باتری گوشی یادشده ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶.۰ مارشمالو است.

گلکسی A5 2017 سامسونگ ضخامتی ۷.۸ میلی‌متری دارد و همچنین مجهز به یک پورت یو‌اس‌بی نوع سی است. اوایل ماه جاری یک ویدیوی کوتاه از این گوشی در یوتیوب منتشر شده بود که حکایت از وجود بلندگوهای تعبیه‌شده در لبه‌ی دستگاه داشت؛ اما پیش از آنکه بتوانیم جزئیات بیشتری از گوشی مشاهده کنیم، ویدیو از یوتیوب حذف شد. سنسور اثرانگشت این محصول با کلید هوم یکپارچه شده است و به نظر می‌رسد گوشی هوشمند گلکسی A5 2017، گواهی IP68 نیز دریافت کرده است. به این ترتیب می‌توان به مدت نیم ساعت، این دستگاه را تا عمق یک و نیم متری زیر آب نگه داشت، بدون اینکه صدمه‌ای به آن وارد شود.

احتمالا در نمایشگاه CES که ماه آینده در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، شاهد رونمایی رسمی از گلکسی A5 جدید خواهیم بود. افزون بر این انتظار می‌رود سامسونگ در نمایشگاه یادشده گلکسی A3 2017 و گلکسی A7 2017 را نیز معرفی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات