میزو ام 3 نوت معرفی شد: بدنه تمام فلزی، صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول اچ‌ دی و قیمت ۱۲۵ دلار

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
میزو پرچم‌دار جدیدش را با نام m3 Note معرفی کرد. این محصول از بدنه فلزی بهره می‌برد و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. پردازش‌های آن نیز توسط Helio P10 SoC انجام می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

Meizu امروز یک رویداد خبری در پکن داشت که در جریان آن از محصول جدیدش با نام m3 Note رونمایی کرد. سری ام این شرکت به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، متمایز از سایرین هستند. برای مثال ام ۱ نوت و ام ۲ نوت هر دو محصولات موفقی بودند که ارزشی بالاتر از قیمتشان داشتند.

میزو ام 3 نوت

میزو ام ۳ نوت برای نخستین بار در سری m از بدنه آلومینیوم سری ۶۰۰۰ استفاده می‌کند. این محصول از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد که توسط شیشه 2.5D پوشانده شده است. بخش جلویی این محصول در دو نسخه سفید و مشکی عرضه می‌شود که به ترتیب رنگ بخش پشتی‌شان خاکستری تیره و طلایی است.

میزو ام 3 نوت

در زیر صفحه نمایش این محصول، پردازنده مدیاتک Helio P10 SoC قرار دارد که دارای هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. پردازش‌های گرافیکی این دستگاه نیز توسط Mali-T860 انجام می‌شود. نسخه ضعیف‌تر تلفن هوشمند جدید میزو دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی وجود دارد. اما در مقابل، نسخه قدرتمند‌تر آن از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی سریع از نوع eMMC 5.1 بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد که دوربین این محصول از نسخه قبلی دستگاه به ارث برده شده است. روی کاغذ میزو ام ۳ نوت دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی است.

این محصول از دو سیمکارت از طریق سینی کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند (یا دو سیمکارت می‌تواند داشته باشد یا باید از یک سیمکارت و یک کارت حافظه استفاده کند). Meizu m3 Note به صورت Full Netcom عرضه می‌شود و به این معنی است که می‌تواند با تمام شبکه‌های چین کار کند. این محصول دارای قابلیت LTE است و VoLTE را نیز ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز ام ۳ نوت توسط باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. روی ام ۳ نوت شاهد سنسور اثر انگشت mTouch 2.1 هستیم که روی دکمه خانه قرار دارد و این برای نخستین بار است که سری ام این شرکت به سنسور اثر انگشت مجهز می‌شود.

میزو ام 3 نوت

اما بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این تلفن هوشمند، قیمت آن است. قیمت میزو ام ۳ نوت در نسخه ۲ گیگابایتی از ۷۹۹ یوان (۱۲۵ دلار) شروع می‌شود و نسخه ۳ گیگابایتی آن نیز ۹۹۹ یوان (۱۵۵ دلار) قیمت دارد. این قیمت حدود ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت میزو متال (میزو ام ۱ متال) است. امکان خرید این محصول از ۱۱ آوریل در چین قابل خرید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات