Gionee پرچم‌دار جدیدش را با نام اس 8 در MWC 2016 معرفی کرد

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
جیونی در کنگره موبایل بارسلون پرچم‌دار جدیدش را با نام اس ۸ رونمایی کرد. این محصول بدنه‌ای فلزی دارد که نمایشگر آن ۵.۵ اینچی است و وضوح فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد. سیستم‌عامل دستگاه نیز روی اندروید مارشمالو پایه‌گذاری شده است.
تبلیغات

 امروز کمپانی Gionee در کنفرانس جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۶) از پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود با نام S8 رونمایی کرد. این تلفن هوشمند بدنه‌ای فلزی دارد و از لحاظ سخت‌افزاری از مشخصات مناسبی بهره می‌برد. اس ۸ دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با پنل آمولد است که وضوح فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک Helio P۱۰ انجام می‌شود. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم برای این محصول در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت نیز حافظه‌ی داخلی دارد.

دوربین این محصول ۱۶ مگاپیکسلی با PDAF است که از فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. اس ۸ از طبقه‌بندی ۶ اتصالات LTE پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین می‌کند و البته قابلیت شارژ سریع نیز دارد. دکمه‌ی خانه در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته و مجهز به‌سنسور اثر انگشت است.

جیونی در این محصول قابلیت Force Touch را ارائه داده که عملکردی شبیه به آنچه که در آیفون ۶ اس دیده بودیم دارد. این ویژگی فعلا با اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این شرکت کار می‌کند و شرکت تولیدکننده در تلاش است در ماه‌های آینده عملکرد این ویژگی را افزایش دهد.

اس ۸ اولین محصولی است که از آخرین نسخه سیستم‌عامل جیونی با نام Amigo ۳.۲ استفاده می‌کند که روی اندروید مارشمالو پایه‌گذاری شده است. قابلیت رومینگ جهانی سیمکارت هم که در ماراتون ام ۵ پلاس شاهد آن بودیم اکنون به‌این نسخه از سیستم‌عامل بازگشته است.

رابط کاربری اپلیکیشن دوربین ساده است و کاربران از طریق آن به‌سادگی می‌توانند به‌ فیلتر‌ها و حالت‌های عکاسی دسترسی داشته باشند. در این گوشی شاهد قابلیت OCR هستیم که از طریق آن گوشی می‌تواند متون را اسکن کرده و به‌فایل متنی تبدیل کند. اس ۸ همچنین می‌تواند به‌ویدیو‌ها فیلتر اضافه کند که حدود ۷ فیلتر مختلف برای آن در نظر گرفته شده است و امکان پیش‌نمایش زنده آن‌ها نیز وجود دارد. از طریق ادیتور (ویرایشگر) ویدیو نیز می‌توانید به‌سادگی ویدیو‌ها را بدون نیاز به‌دستگاهی دیگر ویرایش کنید.

Gionee S۸ باقیمت ۴۴۹ یورو از اواخر ماه مارس عرضه خواهد شد که از جمله ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به بدنه‌ی فلزی و سیستم‌عامل پایه‌گذاری شده روی اندروید مارشمالو اشاره کرد. نظر شما در خصوص جیونی اس ۸ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات