آیفون 5se و آیپد ایر 3 از ۲۸ اسفند به بازار عرضه می‌شوند

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل قصد دارد تا برخلاف روال سال‌های اخیر خود، این بار در مراسمی که روز ۲۵ اسفند برگزار می‌شود از گوشی آیفون جدید ۴ اینچی خود رونمایی کند. اما به نظر می‌رسد اپل بلافاصله هم قصد دارد این گوشی هوشمند را به بازار عرضه نماید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اپل درصدد است تا آیفون و آیپد جدید خود را در ماه مارس معرفی کند. طبق گزارش منابع خبری اپل در تلاش است تا آیفون ۴ اینچی خود را با نام iPhone 5se و آیپد جدید خود را در جریان مراسمی در روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) معرفی کند و بلافاصله فروش این محصولات را به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه‌های خود (زودتر از ۱۸ مارس) آغاز کند. به نظر می‌رسد اپل قصد پیش‌فروش این محصولات را ندارد و مستقیما آن‌ها را خیلی زود پس از معرفی به بازار عرضه می‌کند. 

عرضه‌ی سریع‌ آیفون‌های اپل بدون طی دوره‌ای برای پیش‌فروش می تواند استراتژی جدید اپل باشد؛ چرا که این شرکت معمولا دو هفته پس از معرفی آیفون‌های خود و پیش‌فروش محصولاتش بصورت آنلاین، اقدام به عرضه‌ی این محصولات در فروشگاه‌های خود می‌کند. طبق اعلام منابع خبری، تولید آیفون ۴ اینچی جدید از دی ماه آغاز شده است. 

این گوشی جدید دارای بروزرسانی‌های سخت‌افزاری برای کاربرانی است که هنوز هم ترجیح می‌دهند یک آیفون ۴ اینچی ولی با سخت‌افزار بروز داشته باشند و نیازی به استفاده از گوشی‌های ۴.۷ یا ۵.۵ اینچی احساس نمی‌کنند. در شرایطی که از نظر ظاهری گفته می‌شود که این گوشی‌هوشمند دارای ابعاد و شکل ظاهری آیفون 5s است که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، ولی از نظر سخت‌افزاری آیفون جدید اپل به پردازنده‌های A9 و M9، چیپ NFC‌ برای سرویس اپل پی، سیری همیشه فعال و سیستم دوربین به کار رفته در آیفون ۶ اس مجهز است. این گوشی هم در رنگ‌هایی که پیش از این آیفون ۶ اس به بازار عرضه شده بود یعنی طلایی، رز گلد، نقره‌ای و خاکستری به بازار عرضه می‌شود. 

گفته می‌شود که آیپد ایر ۳ نیز به Smart Connector‌ مجهز است و از لوازم جانبی برند اپل پشتیبانی می‌کند که یعنی Smart Keyboard  و Apple Pencil‌ نیز با این تبلت جدید سازگاری دارند. انتظار می‌رود آیپد جدید به نسخه‌ای از پردازنده A9، سیستم بروز شده دوربین و احتمالا یک فلش در پشت تبلت برای تصاویر بهتر در نور کم مجهز باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات