سامسونگ سه گوشی پایین‌رده‌ی Galaxy Core II ،Galaxy Young 2 و Galaxy Star 2 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ امروز در کنار معرفی Galaxy Ace 4 از گوشی‌های هوشمند Galaxy Core II ،Galaxy Young 2 و Galaxy Star 2 بعنوان نسخه جدید برخی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی مقرون به صرفه رونمایی کرد.
تبلیغات

 کمپانی کره‌ای به استراتژی موفق خود برای تسخیر بازار ادامه می‌دهد و این بار نیز با معرفی مجموعه‌ی جدیدی از گوشی‌های هوشمند که در حقیقت نسل جدید برخی از دستگاه‌های پرفروش این شرکت در میان بازارهای در حال توسعه و مشتریان گوشی‌های مقرون به‌صرفه بوده است تلاش دارد سهم خود را حفظ کند. البته بسیاری نیز مخالف این استراتژی سامسونگ هستند چراکه در حقیقت حتی شاهد تغییرات چندانی میان این نسل‌ها نیستیم.

Samsung Galaxy Core II

گلکسی کور II در حقیقت قدرتمندترین دستگاه از میان این گوشی‌ها است که با صفحه‌نمایش 4.5 اینچی WVGA همراه شده و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی را در دل خود دارد. سایر مشخصات فنی شامل 768 مگابایت حافظه‌ی رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقا با microSD، دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین جلویی VGA و باتری 2,000 میلی آمپر ساعت می‌شود.

GALAXY-CORE-II

Samsung Galaxy Core II از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. این تلفن دو سیم‌کارته به Wi-Fi N، بلوتوث 4.0، GPS  و رادیو اف‌ام مجهز شده است. این دستگاه اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می کند و در دو رنگ سفید و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد.

Samsung Galaxy Young 2

گلکسی یانگ 2 یک دستگاه بسیار کوچک و پایین رده است که از صفحه‌نمایش 3.5 اینچی HVGA و پردازنده‌ی تک‌هسته‌ای 1 گیگاهرتزی بهره می‌برد! نیم گیگ رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی قابل افزایش با microSD، دوربین پشتی 3 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و باتری 1300 میلی آمپر ساعتی همگی ما را به یاد یک گوشی غیرهوشمند می‌اندازد! 

Young 2

گلکسی یانگ 2 نیز به نسخه‌ی 4.4 اندروید مجهز شده و قابلیت‌های ارتباطی مشابه با کور II دارد. ارتباط 3G، دو سیم‌کارت، Wi-Fi N، بلوتوث 4.0، GPS و رادیو اف‌ام از این جمله هستند. این دستگاه نیز در دو رنگ زغالی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.

Samsung Galaxy Star 2 

اگر تصور کردید گلکسی یانگ ارزان‌ترین گوشی این خانواده است اشتباه کرده‌اید. گلکسی استار با وجود مشخصات سخت‌افزاری مشابه با یانگ 2، بدلیل عدم پشتیبانی از نسل سوم (3G) و کاهش رزولوشن دوربین به 2 مگاپیکسل قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. سایر مشخصات فنی این تلفن شامل صفحه‌نمایش 3.5 اینچی HVGA، پردازنده تک هسته‌ای 1 گیگاهرتزی، رم 512 مگابایت، 4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقا با microS است.

Galaxy Star 2

درست همانند یانگ 2، استار 2 نیز پشتیبانی از دو سیم‌کارت را ارائه می‌دهد که با پکیج ارتباطی Wi-Fi N، بلوتوث 4.0، GPS، و رادیو اف‌ام همراه شده است. سیستم‌عامل گلکسی استار 2 نیز اندروید 4.4 کیت‌کت است. شما می‌توانید انتظار ارائه‌ی گلکسی استار 2 را نیز در دو رنگ سفید و زغالی ذاشته باشید.

سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه‌ی این سه گوشی ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات