سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو مایکروسافت با رنگ مشکی مات پیش از رونمایی فاش شد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار شایعاتی در رابطه با نسخه‌ی مشکی محصولات سری سرفیس مایکروسافت، حال تصویری از این سرفیس پرو، سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو مایکروسافت در رنگ مشکی دقایقی پیش از رونمایی فاش شد.
تبلیغات

صبح امروز شاهد انتشار خبری در رابطه با احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی مشکی مات محصولات سری سرفیس مایکروسافت بودیم. حال دقایقی پیش از برگزاری کنفرانس مایکروسافت شاهد فاش شدن تصویری از سه محصول سرفیس لپ‌تاپ، سرفیس پرو و سرفیس استودیوی مایکروسافت هستیم که هر سه رنگ مشکی مات دارند. اطلاعات جدید فاش شده تنها شامل تصویری از این سه محصول هستند و داده‌های جدیدی مبنی بر مشخصات فنی این سه محصول جدید ارائه نشده است. آنچه که در ظاهر به نظر می‌رسد، نبود تغییرات ظاهری فاحش نسبت به نسخه‌های کنونی این محصولات است. شنیده‌ها نشان از این داشت که نسل جدید محصولات سرفیس تنها با به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری همراه شده و خبری از دگرگونی‌های شدید ظاهری در این محصولات نیست. 

در صورتی که شایعات و گمانه‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرند، باید شاهد عرضه‌ی سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ جدید به همراه نسل هشتم پردازنده‌ی سری Core اینتل باشیم که از وجود حافظه‌ی رم با ظرفیت بیشتر بهره می‌برد. همچنین باید به وجود درگاه‌هایی نظیر USB-A و همچنین درگاه دیسپلی‌پورت مینی به جای USB-C اشاره کرد. هرچند سخنی از به‌روزرسانی سرفیس استودیو به میان نیامده، اما انتظار می‌رود مایکروسافت دو سال پس از عرضه‌ی این محصول، آن را با سخت‌افزاری جدید روانه‌ی بازار کند. فارغ از قدیمی شدن پردازنده‌ی گرافیکی GeForce 900 باید به این نکته اشاره کنیم که این پردازنده در زمان عرضه نیز جزو قوی‌ترین موجود در بازار نبود. 

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، گجت دیگری در این عکس مشاهده نمی‌شود. باید دید که مایکروسافت تا دقایقی دیگر چه محصولات و سرویس‌هایی را رونمایی خواهد کرد. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید پوشش زنده زومیت را از رویداد مایکروسافت دنبال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات