تاکسی بورد: سرویس ما ارزش افزوده مناسبی برای مسافران و رانندگان تاکسی‌ها خواهد داشت

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تاکسی‌ بورد با نصب نمایشگر داخل تاکسی‌های درون‌شهری و پخش محتوا، در نظر دارد علاوه‌بر پُرکردن زمان غیرمفید مسافران، برای رانندگان نیز ارزش افزوده‌ به‌همراه داشته باشد. با زومیت و مصاحبه با مدیران این استارتاپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکسی‌بورد یکی از استارتاپ‌های قدیمی کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ و توسط زوج جوان هم‌بنیان‌گذار آن آغاز کرده است. این استارتاپ پخش محتوای ویدئویی و تجاری برای مسافران در سفر و تاکسی‌های درون‌شهری را هدف قرار داده است. محتوای مذکور را نمایشگر‌ی ۱۰ اینچی تعبیه‌شده در پشت صندلی‌های ردیف جلو نمایش می‌دهد. همچنین هدف اصلی بنیان‌گذاران تاکسی‌بورد ارائه‌ی امکان بهره‌وری از زمان غیرمفید مسافران درکنار کمک به درآمدزایی رانندگان عنوان شده است.  

در‌حال‌حاضر، تاکسی‌بورد پس از همکاری با سازمان تاکسی‌رانی، سرویس خود را در بیش از ۶۰۰ تاکسی به مسافران ارائه می‌دهد که به‌تازگی ۱،۰۰۰ تاکسی دیگر نیز برای نصب نمایشگر‌های تاکسی‌بورد درخواست داده‌اند. مدیران این شرکت برنامه‌ی بسیار گسترده‌تری برای کسب‌و‌کار خود ترتیب دیده‌اند. ارائه‌ی محتوای هوشمند با‌توجه‌به مکان و نوع کاربری تاکسی (مانند تاکسی فرودگاه، تاکسی شهری و...) و زمان سفر که در حال حاضر عملیاتی شده‌اند، در کنار گسترش فعالیت در شهرهای مختلف و همکاری با تاکسی‌های آنلاین، از دیگر برنامه‌های تاکسی‌بورد به‌شمار می‌رود که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند.

در همین زمینه، برای آشنایی بیشتر با استارتاپ تاکسی‌بورد، وضعیت فعلی، برنامه‌های آتی، مشکلات موجود و فناوری‌های به‌کاررفته در آن، با مدیران و بنیان‌گذاران این استارتاپ مصاحبه کرده‌ایم که درادامه شما را به تماشای ویدئو این مصاحبه‌ دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات

دیدگاه شما درباره‌ی استارتاپ تاکسی‌بورد و ایده و عملکرد آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات