این کنسول بازی به اندازه کف دست است!

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کنسول بازی کوچک Game boy mini بین دو انگشت
مدل بسیار کوچک کنسول بازی Game Boy، ظرفیت‌های رزبری پای را برای انجام پروژه‌های خلاقانه نشان می‌دهد.
تبلیغات

کنسول‌های دستی امروزی محبوبیت بسیار بالایی دارند، اما در گذشته کنسول‌های دستی ابعاد بسیار کوچک‌تری نسبت‌ به نینتندو سوییچ یا استیم دک داشتند و واقعاً می‌توانستیم آن‌ها را در جیب قرار دهیم.

کانال یوتیوب Elliot Coll با استفاده از رزبری پای، نمونه‌ی کوچکی از کنسول Game Boy را با نام Game Boy Mini به‌نمایش گذاشته است که بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

قیمت کنسول بازی مینیاتوری گیم بوی به ۸۹ دلار می‌رسد و می‌توان آن را از فروشگاه AliExpress سفارش داد. جالب اینکه طول کلی این محصول با صفحه‌ی مدل اصلی گیم بوی هم‌اندازه است.

دکمه‌ی پاور گیم‌بوی مینی دقیقاً مثل مدل اصلی در سمت چپ بالای دستگاه قرار دارد و با روشن کردن دستگاه، نشانگر کوچک باتری نمایش داده خواهد شد.

بخش پشتی کنسول، محلی برای قرار دادن کارتریج است که درواقع باید در آن کارت SD قرار دهید که روشی مدرن‌تر برای اجرای بازی‌ها محسوب می‌شود.

الیوت کول، اجرای طولانی‌مدت بازی روی گیم‌بوی مینی را توصیه نمی‌کند. البته به‌دلیل ابعاد بسیار کوچک دستگاه احتمالاً پس‌ از یک ساعت اجرای بازی تتریس، انگشتانتان دچار گرفتگی خواهد شد.

گیم‌بوی مینی نمونه‌ی بسیار خوبی از ظرفیت‌های رزبری پای و کارهای خلاقانه‌ای است که می‌توان با این بُرد کوچک و جذاب انجام داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات