پیش فروش بازی GTA 6 شروع شد؟

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لوسیا شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI با لباس زندان
پیش‌فروش GTA 6 با قیمت بسیار بالا در برخی از وب‌سایت‌ها شروع شده است.
تبلیغات

بسیاری از افراد منتظر خبر جدیدی از بازی GTA 6 هستند، اثری که در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد. شایعات جعلی زیادی در مورد این بازی وجود دارد؛ اکنون برخی از سایت‌‌ها پیش‌فروش بازی را با قیمت‌های بسیار بالا شروع کرده‌اند.

راک‌استار گیمز، سازنده‌ی سری بازی‌‌های GTA، تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام نکرده است. تریلر رسمی بازی GTA 6، در ۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۴ آذر ۱۴۰۲) منتشر شد. بعد از اولین تریلر، هیچ خبر رسمی از این بازی در دسترس قرار نگرفت.

راک‌استارگیمز گفته است جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و کنسول ایکس باکس سری X|S منتشر خواهد شد. راک‌استارگیمز به پیش‌سفارش یا روش دیگری برای خرید اشاره نکرد.

به گزارش اسپرتز کیدا، راک‌استار گیمز قیمت بازی GTA 6 را اعلام نکرده است؛ اما وب‌سایت‌هایی که این بازی را پیش‌خرید می‌کنند قیمت بسیار بالایی را درج کردند؛ مثلاً در سایت G2A، پیش‌فروش آن ۱۳۳٫۵ دلار قیمت دارد.

فروشندگان سایت G2A در برخی موارد کلید‌های غیرقانونی بازی‌ها را می‌فروشند؛ البته تمامی فروشندگان G2A کلاهبردار نیستند. با این حال اعتماد کردن به آن‌ها کار درستی به‌نظر نمی‌رسد.

دلیل دیگر برای دور ماندن از این پیش‌سفارش‌های فرضی، قیمت است. قیمت این بازی هنوز اعلام نشده است و قیمت این پیش‌فروش‌ها واقعا زیاد به نظر می‌رسند.

راک‌استار گیمز بازی را برای کامپیوتر شخصی ارائه نکرده اما برخی از این پیش‌فروش‌ها برای PC ارائه می‌شوند. این هم می‌تواند جعلی بودن این پیش‌فروش‌ها را ثابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات