مدیرعامل Take-Two بازی‌های جدید را مناسب سرویس گیم پس نمی‌داند

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
مدیرعامل تیک تو همچنان عقیده دارد مدل تجاری سرویس‌های اشتراکی بازی مانند گیم پس بیشتر مناسب بازی‌های کاتالوگ هستند تا آثار جدید و رده‌بالا.

اشتراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، یک بار دیگر به وضعیت مالی سرویس اشتراکی گیم پس واکنش نشان داده است. این‌طور به نظر می‌رسد که دیدگاه زلنیک همچنان تغییری نکرده و هنوز اعتقاد دارد که سرویس‌های اشتراکی بیشتر برای بازی‌هایی توجیه دارند که مدتی از زمان عرضه آن‌ها می‌گذرد، نه برای جدیدترها. طرفدارانی که امیدوار بودند بازی‌های بزرگی مانند نسخه جدید GTA را از روز اول عرضه در مجموعه‌ی Game Pass ببینند، نباید خیلی روی آن حساب کنند. زلنیک سال‌ها است که روی این نکته تأکید دارد؛ وی در بخشی از اظهارات اخیر خود در گزارش مالی این شرکت می‌گوید:

زلنیک در ادامه «الگوهای مصرف» در سرویس‌های استریمینگ مانند نتفلیکس را مورد بحث قرار داده و به بیان تفاوت‌های اساسی آن با سرگرمی‌های تعاملی پرداخته است:

البته زلنیک در پایان اعلام کرده است که خود را به ایده‌ی خاصی محدود نمی‌کند و ممکن است شرایط در آینده تغییر کند:

یکی از بازی‌های رده بالایی که زلنیک از آن صحبت می‌کند، Grand Theft Auto V ساخته استودیوی راک استار بود که برای سرویس گیم پس ارائه شد. این بازی قبلاً هم یک بار به این سرویس اضافه و حذف شده بود و گفته می‌شود به‌زودی سرویس اشتراکی مایکروسافت را ترک خواهد کرد. زلنیک پیش از این درباره مدل تجاری سرویس گیم پس گفته بود: «فکر می‌‌کنم در تجارت سرگرمی‌های تعاملی، انجام این روش تا حدی دشوار باشد.» 

به نظر شما آیا تنها بازی‌های قدیمی و ارزان‌قیمت مناسب سرویس‌های اشتراکی هستند و رویکرد مایکروسافت در اضافه‌ کردن بازی‌های ۶۰ دلاری AAA به گیم پس در روز انتشار اشتباه است؟

مطالب مشابه

نظرات