نینتندو مدل جدید کنسول سوییچ را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
نینتندو از مدل جدید کنسول سوییچ که به نمایشگر ۷ اینچی OLED با دقت ۷۲۰p مجهز شده است و قیمتی برابر ۳۵۰ دلار دارد، رونمایی کرد.
تبلیغات

شایعات در مورد نسخه جدید کنسول سوییچ حاکی از این بودند که احتمالا نینتندو این کنسول محبوب را به تراشه‌ای جدید از انویدیا مجهز خواهد کرد؛ اما با معرفی نینتندو سوییچ جدید، مشخص شد که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این مدل در زمینه نمایشگر است. سوییچ جدید با یک نمایشگر اولد ۷ اینچ همراه شده که دقت تصویری برابر ۷۲۰p دارد. این در حالی است که نینتندو اعلام کرده پشتیبانی از دقت 1080p تنها در حالت متصل به تلویزیون انجام می‌شود. مدل اولد سوییچ از ماه اکتبر امسال (مهرماه) با قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار می‌شود.

علاوه بر نمایشگر جدید، کنسول سوییچ جدید شامل یک استند قابل تنظیم برای بازی روی سطوح، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایت، داک جدید با پورت اترنت و صدای بهبودیافته برای بازی در حالت دستی یا رومیزی می‌شود. این داک می‌تواند برای مدل قبلی سوییچ نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه سوییچ جدید با به‌روزرسانی سخت‌افزاری همراه نشده، شایعه پشتیبانی از کیفیت 4K نیز حتی در حالت اتصال به تلویزیون از اعتبار خارج می‌شود.

داک نینتندو سوییچ اولد

نینتندو در گفتگو با ورج تأیید کرده که هیچ‌گونه تغییر بزرگی در زمینه CPU یا رم نسبت به مدل قدیمی سوییچ اتفاق نیفتاده است. علاوه بر این، اعلام شده که عمر باتری مدل جدید تا ۹ ساعت است که تقریبا مشابه مدل قبلی به نظر می‌رسد؛ اما از نظر ابعاد کمی بزرگ‌تر شده و وزن آن اندکی افزایش پیدا کرده است.

جوی‌کان‌های اصلی، روی سوییچ جدید نیز قابل استفاده هستند و مدل اولد قابلیت اجرای تمام بازی‌های موجود را دارد. در زمان عرضه، دو رنگ سفید و مشکی این کنسول وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات