تاریخ معرفی و برخی مشخصات کنسول دستی ایسوس ROG Ally اعلام شد

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کنسول دستی بازی ایسوس ROG Ally
ایسوس جزئیات بیشتری درمورد تاریخ معرفی و قیمت کنسول دستی خود موسوم‌به ROG Ally به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

با انتشار خبر معرفی سری AMD Ryzen Z1، مشخص شد کنسول دستی ایسوس ROG Ally اولین دستگاهی خواهد بود که با این پردازنده‌ها روانه‌ی بازار می‌شود. اکنون ایسوس جزئیات بیشتری درمورد کنسول بازی خود منتشر کرده است.

به گزارش NotebookCheck، ایسوس ROG Ally به نمایشگر ۷ اینچی با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB مجهز خواهد بود و پوششی از جنس گوریلاگلس وکتوس روی آن قرار خواهد داشت. ایسوس همچنین اعلام کرد نمایشگر Ally از فناوری AMD FreeSync و نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می‌کند که چنین قابلیتی برای اولین‌بار روی یک کنسول دستی ارائه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

کنسول دستی بازی ایسوس ROG Ally
کنسول دستی بازی ایسوس ROG Ally
کنسول دستی بازی ایسوس ROG Ally

گفته می‌شود ایسوس ROG Ally با هربار شارژ کامل تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. این محصول از وای‌فای 6E پشتیبانی خواهد کرد و به گفته‌ی ایسوس در تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) رسماً معرفی خواهد شد. PCGamer قبلاً تأیید کرده است قیمت کنسول دستی ایسوس زیر ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و اکانت Game Pass سه‌ماهه نیز با آن ارائه خواهد شد. این محصول پس‌از معرفی ازطریق فروشگاه BestBuy و Currys به‌ترتیب در ایالات‌متحده و بریتانیا دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات