با طرح‌های منتخب رقابت طراحی فراری در سال ۲۰۱۵ آشنا شوید

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
مطالعه 4 دقیقه
همه ساله رقابت‌های طراحی فراری به عنوان یکی ازمعتبرترین مسابقات طراحی سوپراسپرت‌ها در جهان برگزار می‌شود. فراری اخیرا نتایج و طرح‌های منتخب رقابت سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد که طراح‌های موسسات طراحی واقع در فرانسه، آلمان، آمریکا و کره به مرحله‌ی نهایی راه یافتند. برای آشنایی با طرح منتخب بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

 فراری  اقدام به برگزاری مسابقاتی ‌می‌کند که در آن دانشجویان معروف‌ترین مراکز طراحی خودرو در سراسر جهان اقدام به رقابت در طراحی ابرخودروهای آینده‌ی صنعت خودرو، می‌کنند.

lمسابقات طراحی خودرو فراری ۲۰۱۵

در مسابقات برگزار شده در سال ۲۰۱۵ دانشجویان بیش از ۵۰ موسسه و مرکز طراحی خودرو طرح‌های خود را ارسال کردند که در نهایت ۴ طرح‌ برتر از موسسات هورخشول فورتزهایم آلمان، دانشگاه هونگیک کره (برنده‌ی دوره‌ی قبل)، موسسه‌ی آی‌اس‌دی (ISD) روبیکا فرانسه، و کالج کریتیو استودیو واقع در دیترویت آمریکا، توانستند به مرحله‌‌ی نهایی برسند.

lمسابقات طراحی خودرو فراری ۲۰۱۵

در نهایت جایزه‌ی نهایی یا به گفته‌ی فراری «گرن پرمیو اسلوتو»، به طرح ارایه شده از آی‌اس‌دی روبیکا تعلق گرفت. تیم طراحی این موسسه از طراحان جوان و متبحری از سراسر جهان با نام‌های مایک بارکلی، ژِریماد ژِروه، ژان باپتیست اپینا، مایکل کالویانیکیس، استانیسلاس الکسیاک و ویلیام استوک، تشکیل شده است. طرح تیم هورخشول فورتزهایم نیز به رتبه‌ی دوم رسید و داوران تمرکز بالای طراحان در کابین این طرح را ستودند.

lمسابقات طراحی خودرو فراری ۲۰۱۵

داوران این مسابقات را طراحان فعلی شرکت فراری و بخشی از طراحان موسسه‌ی معتبر پینین‌فارینا در کنار چندی از کلکسیونر‌های فراری و راننده‌ی فرمول یک مطرح تیم فراری سباستین فتل تشکیل داده است. در روند داوری المان‌هایی اعم از زیبایی و کارایی بدنه، کابین و سایر بخش‌های مکانیکی خودرو در نظر گرفته شده است.

در ادامه توجه شما را به طرح‌های برتر این دوره از مسابقات دعوت می‌کنیم:

طرح موسسه هورخشول فورتزهایم آلمان

طرح موسسه هورخشول فورتزهایم آلمان

طرح دانشگاه هونگیک کره

طرح دانشگاه هونگیک کره

طرح موسسه‌ی آی‌اس‌دی (ISD) روبیکا فرانسه (طراح برتر)

طرح موسسه‌ی آی‌اس‌دی (ISD) روبیکا
طرح موسسه‌ی آی‌اس‌دی (ISD) روبیکا
طرح موسسه‌ی آی‌اس‌دی (ISD) روبیکا
تیم طراحی آی‌اس‌دی روبیکا

نظر شما در رابطه با طرح منتخب مسابقات طراحی فراری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات