مزدا از طرح مفهومی جدیدی به نام Koeru در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
مزدا با یک کراس اوور کانسپت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت حضور پیدا کرده است. این خودرو احتمالا در آینده یکی از اعضای خانواده سری CX مزدا خواهد بود و بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان CX-7 جدید یاد می‌کنند.
تبلیغات

دو کراس اوور فورد اج و نیسان مورانو نشان دادند که دو ردیفه بودن صندلی‌های پشتی مانعی برای فروش یک SUV با سایز متوسط نیست با این حال مزدا Koeru از سه ردیف صندلی در عقب ماشین استفاده کرده که تا حدی با ظاهر اسپورت آن در تضاد است. در زبان ژاپنی Koeru به معنای "فراتر رفتن" است؛ یقینا این نام با آن چه که در فرانکفورت ۲۰۱۵ دیدیم همخوانی دارد.

طبق گفته‌ مزدا این کانسپت از نسل جدید مجموعه تکنولوژی‌های موسوم به SKYACTIV (تکنولوژی جدیدی که توسط مزدا برای کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌ها توسعه یافته است) بهره می‌برد. کارشناسان امیدوار هستند که مزدا با موفقیت اولین موتور شش سیلندر مبتنی بر SKYACTIV را در این خودرو به مرحله تولید برساند.

مزدا این خودرو را یک کراس اوور می‌داند ولی ارتفاع خودرو خیلی با برخی سدان‌های بزرگ تفاوت ندارد. مزدا با نمایش Koeru در فرانکفورت آینده‌ای که برای کراس‌ اوورهایش در نظر دارد را به همگان نشان داد. امیدواریم مزدا به زودی این کانسپت زیبا را پس از تکامل آن به عنوان کراس اوور نسل جدیدش به مرحله تولید برساند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات