تور مجازی مقر تیم فرمول یک فراری

یک‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
فراری امکانی را فراهم کرده که می‌توانید به صورت مجازی به گشت و گذار در مقر این تیم بپردازید و در همین حین نیز اطلاعات بسیار مفیدی را دریافت کنید.
تبلیغات

عاشق رقابت‌های فرمول یک هستید و آرزوی تماشای نزدیک خودرو‌ها و امکانات موجود در ایستگاه تیم‌ها را دارید؟ فراری این امکان را با همکاری شل، شریک تجاری خود فراهم کرده است. در این تور مجازی می‌توانید با موس به نقاط مختلف گاراژ حرکت کنید و به تماشای امکانات پرافتخارترین تیم فرمول یک بپردازید.

با وجود این که مشاهده این تور در لپ‌تاپ و رایانه دلپذیر خواهد بود، اما لذت اصلی را زمانی تجربه خواهید کرد که به مشاهده آن با اسمارت‌فون یا تبلت خود بپردازید.

به واسطه سنسور شتاب سنج می‌توانید با حرکت موبایل خود به گشت گذار بپردازید. اگر از هدست واقعیت مجازی گوگل نیز در کنار تلفن همراه خود استفاده کنید، تجربه بسیار شیرینی را خواهید داشت.

ferrari virtual tour

هم‌چنین هنگام مشاهده قسمت‌های مختلف می‌توانید با کلیک روی آن‌ها اطلاعات مفیدی را نیز مشاهده کنید. برای مشاهده تور مجازی فراری کافی است به این لینک مراجعه کنید. لازم به ذکر است که به گفته فراری برای تجربه بهتر باید از آخرین نسخه مرورگر‌های کروم و فایرفاکس بهره ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات