پاسخنامه سوالات آزمون فراری از داوطلبان استخدامی
فراری یکی از پیشروان مهندسی خودرو در جهان است و افتخارات متعدد این شرکت در رقابتهای فرمول یک نیز گواه این مدعی است. این شرکت مطرح پیش از مصاحبه، اقدام به گرفتن آزمون ورودی از داوطلبان میکند تا سطح اطلاعات آنها را بررسی کند. پیشتر پرسشنامهی آزمون ورودی فراری را منتشر کردیم و اکنون میتوانید صحت پاسخهای خود را بسنجید.
بخش تشریحی
۱- سیستم های تزریق مستقیم سوخت امکان خنکسازی بهتر و در نتیجه نسبت بالاتر تراکم را به ارمغان میآورند. همچنین هیچ میزان از سوختی در راهگاههای ورودی و پشت سوپاپهای باقی نمیماند. اما از معایب این سیستم نیاز آن به فشار سوخت تا ۴۰۰ برابر بیشتر نیاز دارد که قیمت و قطعات بیشتری به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از معایب این سیستم جمع شدن کربن پشت سوپاپ ورودی هوا است؛ زیرا دیگر مایعی برای تمیز کردن آن وجود ندارد. به طور کلی سیستمهای تزریق مستقیم سوخت برای جذب دوده در اطراف سوپاپها و راهگاهها مستعدتر هستن.
۲- روانکاری خشک برای خودروهایی با عملکرد حرکتی بالا به کار میروند که توانایی بیشتری در روغنکاری قطعات مختلف در شتابگیری، ترمزگیری و مانورهای حرکتی شدید دارد. این سیستم همچنین به سازنده این امکان را میدهد که ارتفاع محل قرارگیری پیشرانه را نسبت به زمین کاهش دهند و در عین حال فاصلهی امن با زمین را همواره حفظ کند. نقطهی ضعف این سیستم، نیاز به استفاده از پمپی مجزا برای خارج کردن روغن موجود در محفظهی میللنگ و رساندن آن منبع مخصوص روغن است.
بخش تستی
۱- الف
۲- د (در خودروهای مسابقهای این گاز وارد جو و در خودروهای معمولی وارد محفظهی میل لنگ میشود)
۳- ج
۴- د
۵- الف
۶- ج
۷- الف
۸- ب
۹- الف
۱۰- د
عملکرد و سطح اطلاعات شما در چه حدی بود؟ آیا قادر بودید به پرسشنامهی استخدام فراری به خوبی پاسخ دهید؟
نظرات