بازگشت تاپ‌گیر آمریکا به تلویزیون

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سری جدید از نسخه‌ی آمریکایی تاپ‌‌گیر (تخت‌گاز)، آخر این هفته روی آنتن می‌رود. این بار، سه مجری تازه در آن حضور دارند که جذابیت این مستند تلویزیونی را افزایش می‌دهند.
تبلیغات

آخر این هفته، مجموعه‌ی «Top Gear America» به تلویزیون بازمی‌گردد. این مجموعه، بعد از وقفه‌ای یک‌ساله، از دپارتمان ایالات متحده‌ی گروه BBC تولید و پخش خواهد شد. اولین قسمت از سری جدید تاپ گیر آمریکا، آخر این هفته پخش می‌شود؛ درحالی‌که آنترون براون، ویلیام فیکنر و تام فورد جایگزین آدام فرارا، تانر فوست و راتلید وود (مجری‌های سری قبل این مجموعه) می‌شوند. 

مطمئنا تماشای این مجموعه، جذاب خواهد بود؛ چراکه تام فورد در پستی فاش کرده است در فصل جدید تاپ‌گیر به مکزیک سفر می‌کنند تا با خودروهای باجا باگ، صحنه‌هایی جالب و دیدنی از رانندگی در صحرا به نمایش بگذارند. چند خودروی جدید و چند مدل مشهور کلاسیک هم آزمایش می‌شوند؛ ضمن اینکه شخصیت اسکید (معادل استیگ در تاپ‌گیر اصلی) قسمتی از برنامه این گروه خواهد بود.

رابطه بین جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند یکی از چیزهایی است که سری قبلی تاپ‌گیر اصلی را به پربیننده‌ترین مجموعه‌ی تلویزیونی دنیا تبدیل کرد. کمبود این موضوع در نسخه آمریکایی این مجموعه، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت. حالا برای تکرار نشدن این اتفاقات، سازندگان فصل جدید تصمیم گرفته‌اند که قبل از تولید، ابتدا رابطه‌ی دوستی میان مجریان برنامه را افزایش دهند.

فورد درباره این موضوع گفت:

وقتی شما سه غریبه را کنار هم می‌گذارید و می‌خواهید آن‌ها را با هم دوست کنید، کمی سخت به نظر می‌رسد. ما نیاز داشتیم که ابتدا کمی بیشتر با یکدیگر آشنا شویم. ما واقعا، صادقانه تلاش کردیم که همدیگر را بشناسیم تا مشکلات فصل قبلی پیش نیاید. تلاش ما نتیجه داد و فکر می‌کنم رابطه خیلی خوبی داریم.

فروردین‌ماه امسال، خبر از تحولات گسترده در این مجموعه‌ی تلویزیونی دادیم و به معرفی مجریهای جدید تاپگیر آمریکا پرداختیم. حال می‌توانید از طریق ویدئویی که در ادامه‌ی مطلب آورده شده است، تیزر رسمی فصل جدید این مجموعه‌ی دیدنی را تماشا کنید. فصل جدید تاپ‌گیر آمریکا، از همین هفته روی آنتن خواهد رفت.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات