پیش‌نمایش AMG E63 S با ۴ فیلم کوتاه

یک‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به استقبال جهانی از خودروی جذاب مرسدس بنز AMG E63 S، ساخت نسخه‌ی جدیدی از این مدل، با ۴ تیزر رسمی، تایید شد.
تبلیغات

به جرات می‌توان خودروی E63 S را یکی از موفق‌ترین محصولات AMG در سال‌های اخیر دانست. در حالیکه مرسدس بنز کلاس E، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای دنیا در کلاس سدان لوکس محسوب‌ می‌شود، بهینه‌سازی آن توسط AMG، به بهترین شکل انجام شد و در نسخه‌ی E63 S، به اوج خود رسید.

پییش از این، در یک ویدئوی کوتاه که مجددا در ادامه‌ی مطلب آورده شده است؛ حرکت هیجان‌انگیز AMG E63 S در اتوبان‌های آلمان و رسیدن به سرعت‌ها ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را شاهد بودیم. درحالیکه آستانه‌ی قیمت مرسدس کلاس E با پیشرانه‌ی ۲۴۱ اسب بخار (E300)، در حدود ۵۳ هزار دلار است. نسخه‌ی AMG E63 S که درواقع کامل‌ترین نمونه‌ی این خودرو محسوب می‌شود، با آپشن‌های کامل از جمله سیستم دودیفرانسیل هوشمند 4Matic، نزدیک به ۱۰۵ هزار دلار قیمت دارد.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

چند روز پیش، ۴ فیلم کوتاه تبلیغاتی، به طور همزمان؛ با موضوع  AMG E63 S، توسط برند مرسدس بنز منتشر شد. با توجه به حضور موفق این خودرو در بازار جهانی، تهیه و انتشار این ویدئوها، می‌تواند نشانه‌ی عزم AMG و مدیران مرسدس بنز، در ساخت یک مدل تازه از آن است. کارشناسان معتقدند، این نمونه‌ی جدید از نظر پیشرانه و قوای فنی، تفاوت خاصی با نسخه‌ی فعلی نخواهد داشت، اما با ارتقاء سیستم تعلیق و استانداردهای ایمنی، رسیدن به سرعت‌ ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را، ممکن خواهد کرد، چراکه نمونه‌ی فعلی به نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مرسدس بنز AMG E63

در حال حاضر، نسخه‌های مختلفی از کلاس E عرضه می‌شود که قدرتمندترین آن‌ها، AMG E63 S است. به لطف استفاده از ۲ توربوشارژر در پیشرانه‌ی ۴ لیتری این خودرو، قدرت ۶۰۳ اسب بخار فراهم می‌شود که رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ظرف ۳.۳ ثانیه را ممکن می‌کند. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، به زمانی کمتر از ۸ ثانیه نیاز دارد .میانگین مصرف سوخت AMG E63 S، حدود ۱۱.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است، اما با سرعت ثابت در اتوبان، نزدیک به ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

در پایان این مطلب، تماشای ۴ تیزر رسمی جدید از مرسدس بنز AMG E63 S را از دست ندهید.

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات