داچیا ساندرو فیس لیفت به نمایشگاه خودروی پاریس رسید

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فرانسوی‌ها در نمایشگاه خودروی پاریس نسخه‌های فیس لیفت ساندرو، استپ وی و لوگان را به نمایش گذاشتند.
تبلیغات

مدل‌های مختلف داچیا ساندرو برای سال ۲۰۱۷ دستخوش تغییراتی خواهند شد. این تغییرات در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش عموم گذاشته شده اند. در راس تغییرات این مدل، چراغ‌های جلوی جدید به همراه چراغ‌های روشنایی در روز از نوع LED، سپر جلو و جلو پنجره‌ی جدید به چشم می‌خورند. در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید.

در قسمت عقب خودرو درِ صندوق جدیدی به چشم می‌خورد، کیفیت مواد بکار رفته در کابین بهتر شده و فضاهایی نیز برای قرار دادن اشیا پیش‌بینی شده است. این تغییرات بر روی مدل‌های ساندرو، مدل زمخت‌تر استپ‌وی و مدل استیشن لوگان MCV اعمال شده اند. 

ساندرو

یک پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری نیز به لیست پیشرانه‌های این خودرو اضافه شده است که می‌تواند ۷۴ اسب بخار قدرت را تولید کند. داچیا ادعا می‌کند که این پیشرانه بهترین مصرف سوخت و کمترین آلایندگی زیست محیطی را دارد. 

همچنین پیشرانه‌ی سه سیلندر توربوشارژر دار مدل فعلی نیز حفظ شده است. این پیشرانه می‌تواند ۸۹ اسب بخار قدرت را تولید کند و امکان انتخاب جعبه دنده‌ی دستی و یا خودکار برای آن وجود دارد. 

ساندرو

نسخه‌های بهینه سازی شده‌ی ساندرو با قیمت پایه‌ی ۵ هزار و ۹۹۵ یورو همچنان به عنوان قابل دسترس‌ترین خودروی بازار اروپا باقی خواهند ماند و قیمت مدل ۲۰۱۷ نیز افزایش چندانی نخواهد داشت. 

قیمت ساندرو برای بازار انگلیس هنوز اعلام نشده است اما این کار نیز بزودی صورت خواهد گرفت. 

ساندرو
ساندرو
ساندرو
ساندرو
ساندرو
ساندرو
ساندرو
ساندرو
ساندرو

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات