بهترین پاوربانک‌های انرجایزر [بهمن ۱۴۰۲]

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
بهترین پاوربانک های انرجایزر
اگر قصد خرید پاوربانک دارید، با راهنمای خرید بهترین پاوربانک‌های انرجایزر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در خرید محصولات هوشمندی همچون پاوربانک، مسائل مختلفی می‌توانند تعیین‌کننده باشند؛ مثل ظرفیت باتری، تعداد درگاه‌ها، فناوری‌ شارژ سریع پاوردلیوری و کوالکام که در راهنمای خرید پاور بانک مفصل در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ایم؛ ولی برای شخصی که به صرف حداقل هزینه فکر می‌کند، شاید تنها برخی از این موارد در اولویت باشند.

خرید پاوربانکی که تمام قابلیت‌های ذکرشده را همراه داشته باشد، طبعاً هزینه‌ی بیشتری را می‌طلبد؛ ولی در این میان برندهایی همچون انرجایزر، تلاش کرده‌اند ضمن حفظ کیفیت پاوربانک و ارائه‌ی قابلیت‌هایی مثل فناوری‌های شارژ سریع و توان حداقل ۱۸ وات، هزینه‌ی کمتری روی دست کاربران بگذارند.

پیش‌تر در مقاله‌ی بهترین پاور بانک های بازار ایران بهترین پاورهای بازار از برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. حال در این مقاله قصد داریم به‌طور اختصاصی بهترین پاوربانک‌های انرجایزر را براساس ظرفیت‌ و قیمت معرفی کنیم.

بهترین پاور بانک انرجایزر با ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت

پاور بانک انرجایزر UE10065PQ

پاور بانک انرجایزر UE10065PQ

پاوربانک UE10065PQ یکی از بهترین پاوربانک‌های انرجایزر با ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که قابلیت شارژ سریع گوشی‌های هوشمند با توان ۲۰ وات را دارد. وزن ۲۲۵ گرمی پاوربانک نیز آن را در فهرست سبک‌ترین پاورهای بازار قرار می‌دهد.

پاوربانک UE10065PQ از یک درگاه تایپ سی مشترک و دو درگاه USB-A بهره می‌برد که هرکدام با توان‌های متفاوتی قادر به شارژ دستگاه هستند. پورت تایپ سی با بهره‌مندی از Power Delivery، شارژ سریع ۲۰ واتی و ۱۸ واتی را برای دستگاه‌های اندروید و گوشی‌های آیفون فراهم می‌کند.

برای شارژ خود پاوربانک هم می‌توان از پورت‌های USB-C و MicroUSB استفاده کرد. این محصول نیز همچون مدل‌های دیگر به مدیریت هوشمند انرژی (PowerSafe) مجهز شده و دربرابر افزایش ولتاژ، شارژ، جریان و دمای بیش‌ازحد و اتصال کوتاه مقاوم است.

قیمت پاور بانک انرجایزر UE10065PQ در محدوده ۷۰۰ هزار تا ۱٫۲۰۰ میلیون تومان قرار دارد.

پاور بانک انرجایزر QE10013PQ

پاور بانک انرجایزر QE10013PQ

اگر به‌دنبال پاوربانکی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هستید،‌ پاور بانک انرجایزر QE10013PQ گزینه‌ی مناسبی برای خرید به‌شمار می‌آید. این محصول با وزن ۲۷۴ گرم، ارتفاع ۱۷۴ میلی‌متر و ضخامت ۱۷ میلی‌متر، یکی از جمع‌وجورترین پاوربانک‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

پاوربانک QE10013PQ افزون‌بر شارژ بی‌سیم، دو درگاه خروجی دیگر دارد: یک پورت USB-A و یک پورت USB-C که از فناوری Power Delivery پشتیبانی می‌کند و وظیفه‌ی شارژ خود دستگاه را هم عهده‌دار است. به‌علاوه، یک درگاه Micro USB دیگر نیز برای شارژ پاوربانک روی دستگاه قرار دارد.

حداکثر توان شارژ پاوربانک انرجایزر مدل QE10013PQ هنگام استفاده از پورت‌های تایپ سی و تایپ A به ۲۰ وات می‌رسد و خوشبختانه در برابر اتصال کوتاه، شارژ، دما و ولتاژ بیش‌ازحد مقاوم است. این دستگاه را می‌توانید با قیمت حدودیِ یک میلیون تومان خریداری کنید.

بهترین پاور بانک انرجایزر با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت

پاور بانک انرجایزر UE20017PQ

پاوربانک UE20017PQ

اگر می‌خواهید از به‌همراه داشتن کابل‌ها برای استفاده از پاوربانک بی‌نیاز شوید، پاور بانک انرجایزر UE20017PQ با سه کابل متصل این کار را برایتان انجام می‌دهد. در مجموع چهار خروجی شامل یک پورت USB-A و سه کابل متصل روی پاوربانک دیده می‌شود: یک پورت لایتنینگ، یک پورت MicroUSB و یک پورت تایپ سی.

درگاه تایپ سی حداکثر توان شارژ سریع ۲۰ وات را برای گوشی‌های هوشمند سازگار فراهم می‌کند و هردو درگاه USB-A قادرند شارژ باتری گوشی‌های هوشمند را با توان ۱۸ وات در زمانی‌ کوتاه تکمیل کنند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به دسته‌ی سیلیکونی برای جابه‌جایی راحت‌تر، محافظت دربرابر اتصال کوتاه و شارژ و ولتاژ بیش‌ازحد و نمایشگر دیجیتالی برای مشاهده‌ی میزان شارژ اشاره کرد.

قیمت پاور بانک انرجایزر مدل UE20017PQ در حال حاضر حدوداً یک میلیون و ۳۰۰ هزارتومان است.

پاور بانک انرجایزر QE20013PQ

پاوربانک انرجایزر QE20013PQ

پاوربانک انرجایزر QE20013PQ هیچ کابل متصلی ندارد و جمعاً ۳ درگاه خروجی را برای شارژ ارائه می‌دهد؛‌ ولی اگر به‌دنبال گزینه‌ای با پشتیبانی از شارژ وایرلس هستید، انتخاب مناسبی است.

افزون‌بر درگاه وایرلس با حداکثر توان ۱۵ وات برای گوشی‌های اندروید و توان ۷٫۵ وات برای آیفون، یک درگاه تایپ سی با پشتیبانی از فناوری پاور دلیوری و توان شارژ حداکثری ۲۰ وات و یک درگاه USB-A با توان شارژ ۱۸ وات نیز دارد. برای شارژ خود دستگاه نیز می‌توانید از ورودی‌ Micro-USB استفاده کنید یا با تایپ سی سرعت شارژ را بالاتر ببرید.

پاوربانک انرجایزر مدل QE20013PQ دربرابر جریان و شارژ بیش‌از‌حد و اتصال کوتاه مقاوم است و تنها در رنگ مشکی و با قیمت تقریبیِ ۲ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

بهترین پاور بانک انرجایزر با ظرفیت 30000 میلی‌آمپرساعت

پاور بانک انرجایزر UE30000PQ

پاوربانک انرجایزر UE30000PQ

بسیاری از پاوربانک‌های انرجایزر موجود در بازار با ظرفیت ۳۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، وزن سنگینی دارند و طبعاً برای کسی که می‌خواهد دستگاه را همیشه همراهش داشته باشد، گزینه‌های مناسبی نیستند. پاور بانک انرجایزر UE30000PQ یکی از معدود مدل‌هایی است که با وزن ۴۵۰ گرم درمقایسه‌با دیگر گزینه‌ها، وزن کمتری دارد.

پاوربانک UE30000PQ با سه درگاه USB-A و یک درگاه USB-C مشترک بین ورودی و خروجی، درمجموع امکان شارژ چهار گوشی به‌طور همزمان را فراهم می‌کند. توان شارژ نیز در بیشترین حالت به ۲۰ وات می‌رسد که مربوط به پورت تایپ سی است. پورت‌های تایپ A اول و دوم با توان حدوداً ۱۳ وات گوشی را شارژ می‌کنند و این میزان برای درگاه سوم به ۱۸ وات می‌رسد.

درمورد درگاه‌های ورودی، با یک درگاه Micro-USB، یک درگاه Type-C و یک درگاه Lightning روبه‌رو هستیم که همگی توان ۱۸ وات را ارائه می‌دهند. این پاوربانک با امکانات دیگری مثل پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery و مدیریت هوشمند انرژی در محدوده قیمت ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

پاور بانک انرجایزر UE30057PQ

پاور بانک انرجایزر UE30057PQ

اگر وزن پاوربانک برایتان آنقدرها هم اهمیت ندارد و در مقابل ترجیح می‌دهید کمتر هزینه کنید، پاور بانک انرجایزر UE30057PQ انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. این محصول نیز ظرفیتی ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و وزن آن در مقایسه‌ با مدل قبل، حدوداً ۱۸۰ گرم بیشتر است.

پاوربانک UE30057PQ با دو درگاه خروجی از نوع USB-A و یک درگاه تایپ سی مشترک با پشتیبانی از فناوری Power Delivery امکان شارژ همزمان سه دستگاه با حداکثر توان ۲۰ وات را فراهم می‌کند. برای شارژ پاوربانک نیز افزون‌بر درگاه تایپ سی، می‌توان از پورت Micro-USB نیز استفاده کرد.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ که همچون دیگر مدل‌های موجود از مدیریت هوشمند انرژی بهره می‌برد، در بازار ایران با قیمت حدودیِ یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قابل خرید است.

بهترین پاوربانک انرجایزر با ظرفیت 50000 میلی‌آمپرساعت

پاور بانک انرجایزر UE50000PQ

پاور بانک انرجایزر UE50000PQ

پاور بانک انرجایزر UE50000PQ ظرفیتی ۵۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با سه درگاه خروجی USB-A و یک درگاه USB-C برای شارژ همزان ۴ دستگاه گزینه‌ای کارآمد به‌حساب می‌آید؛ ولی اگر طرفدار پاوربانک‌های سبک هستید، وزن یک کیلوگرمی این محصول مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید پیش از خرید مدنظر قرار دهید.

درگاه تایپ سی پاور بانک انرجایزر UE50000PQ و سومین درگاه USB-A قادر به شارژ گوشی‌های هوشمند با حداکثر توان ۲۰ وات هستند؛‌ ولی اگر برای شارژ گوشی از پورت‌های اول و دوم استفاده کنید، توان شارژ تا ۱۵ وات کاهش می‌یابد.

درگاه‌های ورودی پاوربانک نیز علاوه‌بر تایپ سی که بین درگاه‌های ورودی و خروجی مشترک است، یک درگاه لایتینگ، یک درگاه MicroUSB را شامل می‌شود. روی بدنه‌ی پاوربانک هم نمایشگری LCD قرار دارد که وضعیت شارژ باتری را نمایش می‌دهد.

انرجایزر UE50000PQ قابلیت‌های دیگری نیز دارد؛ از جمله اینکه به فناوری PowerSafe مجهز شده است تا از گوشی‌های هوشمند در برابر اتصال کوتاه، شارژ و جریان بیش‌ازحد و تخلیه‌ی زودهنگام پاوربانک محافظت کند و به‌لطف فناوری پاوردلیوری، گوشی را با سرعت بیشتری شارژ می‌کند.

پاوربانک انرجایزر UE50000PQ را می‌توانید با قیمت ۳ تا ۳٫۵ میلیون تومان خریداری کنید.

در این مقاله سعی شد بهترین پاوربانک‌های انرجایزر براساس ظرفیت و محدوده‌های مختلف قیمتی معرفی شود. اگر تجربه‌ی استفاده از این محصولات را داشته‌اید، تجربیاتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات