چطور در تلویزیون سامسونگ اپلیکیشن نصب کنیم؟

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
صفحه برنامه ها در تلویزیون سامسونگ
با نصب اپلیکیشن‌های کاربردی روی تلویزیون سامسونگ می‌توانید به دنیایی از سرگرمی‌ها دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از نصب برنامه‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز پشتیبانی می‌کنند؛ قابلیتی که دسترسی آسان کاربران را به دنیایی از سرگرمی‌های جذاب باز می‌کند. فروشگاه برنامه‌های تلویزیون سامسونگ حتی چندین اپلیکیشن ایرانی ازجمله فیلیمو، ورزش ۳ و آیو را نیز ارائه می‌دهد تا به‌طور مستقیم از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

روند نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ خیلی ساده و سرراست است و بدین‌منظور باید دکمه‌ی منوی کنترل راه‌دور تلویزیون را فشار دهید و سپس وارد بخش APPS شوید. در این بخش احتمالاً تعدادی اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد که به‌طور پیش‌فرض روی تلویزیون سامسونگ شما نصب شده‌اند.

نصب اپلیکیشن روی تلویزیون سامسونگ

برای نصب اپلیکیشن روی تلویزیون سامسونگ خود به اکانت سامسونگ نیاز دارید. این حساب، سرویس عضویت یکپارچه و رایگانی است که به شما اجازه می‌دهد از خدمات مختلف روی گوشی سامسونگ، تبلت سامسونگ، تلویزیون و سایر محصولات آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی آموزش ساخت اکانت سامسونگ بزنید؛ زیرا در این مقاله روش ساخت حساب مذکور با جزئیات دقیق توضیح داده شده است. به‌هرحال با انجام مراحل زیر می‌توانید حساب سامسونگ را به‌طور مستقیم روی تلویزیون بسازید.

ساخت اکانت سامسونگ روی تلویزیون

ساخت اکانت سامسونگ ازطریق تلویزیون‌های هوشمند این شرکت امکان‌پذیر است و بدین‌منظور باید مراحل زیر را انجام دهید. توجه داشته باشید ازطریق منوی تنظیمات ابتدا تلویزیون را به اینترنت کابلی یا وای‌فای متصل کرده باشید.

۱. از صفحه‌ی اصلی وارد بخش Settings شوید و سپس General را انتخاب کنید.

منوی اصلی تلویزیون سامسونگ و گزینه Settings هایلایت شده

۲. وارد System Manager شوید و Samsung Account را انتخاب کنید.

تنظیمات تلویزیون سامسونگ - گزینه system & managment
تنظیمات تلویزیون سامسونگ - گزینه system & managment

۳. اکنون گزینه‌ی Create Account را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید ازطریق گوشی، تبلت یا سایت رسمی سامسونگ نسبت‌به ساخت اکانت جدید اقدام کنید. ما قبلاً در مقاله‌ی آموزش ساخت اکانت سامسونگ روش انجام این کار را به‌طور کامل و تصویری آموزش داده‌ایم.

گزینه ورود به اکانت سامسونگ در تلویزیون سامسونگ
گزینه ورود به اکانت سامسونگ در تلویزیون سامسونگ

اگر از قبل حساب سامسونگ دارید می‌توانید از همان روی تلویزیون خود نیز استفاده کنید. برای ورود به سامسونگ اکانت خود در تلویزیون به منوی Settings > General > System Manager > Samsung Account > Sign In بروید.

دانلود و نصب اپلیکیشن روی تلویزیون سامسونگ

اکنون که حساب سامسونگ خود را ساخته‌اید و با آن روی تلویزیون خود لاگین کرده‌اید، به دنیایی از اپلیکیشن‌ها و تعدادی بازی دسترسی خواهید داشت که برای نصب آن‌ها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. دکمه‌ی Home را روی ریموت کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ انتخاب کنید.

صفحه‌ی Home تلویزیون سامسونگ

۲. گزینه‌ی APPS و سپس نماد جست‌وجو را در گوشه‌ی سمت‌ راست بالای صفحه انتخاب کنید.

جستجوی نام برنامه در فروشگاه اپلیکیشن تلویزیون سامسونگ
جستجوی نام برنامه موردنظر برای نصب روی تلویزیون سامسونگ

۳. نام برنامه‌ی مورد نظر که قصد دانلودش را دارید تایپ و سپس آن را انتخاب کنید. اکنون جزئیات مربوط به اپلیکیشن مذکور به‌همراه اسکرین‌شات‌ها و برنامه‌های مرتبط دیگر را مشاهده خواهید کرد.

صفحه توضیحات و گزینه نصب اپلیکیشن روی تلویزیون سامسونگ

۴. دکمه‌ی Install را انتخاب کنید. برای باز کردن برنامه‌ی دانلودشده روی Home بزنید. اکنون با انتخاب نماد اپلیکیشن مورد نظر و انتخاب دکمه‌ی OK روی کنترلر وارد محیط آن برنامه خواهید شد.

برنامه‌های محبوب تلویزیون سامسونگ

در ادامه فهرستی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ را معرفی می‌کنیم. برای نصب این برنامه‌ها هما‌ن‌طور که در مراحل آموزش توضیح داده شد، نام اپلیکیشن را در بخش جست‌وجوی تلویزیون سامسونگ خود تایپ کنید.

۱. Samsung TV Plus

مرد جوان درحال تماشای فیلم ازطریق سرویس Samsung TV Plus

برنامه‌ی Samsung TV Plus دسترسی فوری به خبرهای مهم، گزارش‌های ورزشی، محتوای سرگرمی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و نیازی به ثبت‌نام یا کارت اعتباری و خرید اشتراک ندارد.

۲. Kidoodle.TV

با نصب Kidoodle.TV به طیف گسترده‌ای از محتوای مخصوص کودکان دسترسی خواهید داشت. این محتوا با دقت بسیار انتخاب شده‌اند تا هیچ خطری برای کودکان نداشته باشند. دسترسی به سریال‌ها به‌طور نامحدود، معرفی برترین‌های هفته، امکان جستجوی پیشرفته، ایجاد نمایه‌ی اختصاصی و دسترسی به محتوای موزیکال ازجمله ویژگی‌های جذاب این برنامه است.

۳. Youtube

یوتیوب نیازی به توضیح اضافه ندارد و بزرگ‌ترین منبع اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان محسوب می‌شود. با اپلیکیشن یوتیوب می‌توانید روی تلویزیون سامسونگ خود به‌راحتی به میلیون‌ها محتوا در موضوعات مختلف آموزشی، سرگرمی، موسیقی و غیره دسترسی داشته باشید و به‌عنوان مثال ویدیوهای اختصاصی زومیت را ازطریق کانال ما دنبال کنید.

۴. Netflix

نتفلیکس یکی دیگر از محبوب‌ترین‌ اپلیکیشن‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که دنیایی از فیلم و سریال را دراختیار شما قرار می‌دهد و حتی دکمه‌ای اختصاصی برای دسترسی به این برنامه روی کنترلر اکثر مدل‌های تلویزیون سامسونگ وجود دارد. البته برای تماشای محتوا ازطریق این سرویس باید اشتراک خریداری کنید.

برای مشاهده‌ی فهرست کامل اپلیکیشن‌های قابل نصب روی تلویزیون سامسونگ می‌توانید به فروشگاه برنامه‌ی این شرکت موسوم‌ به Samsung Smart Hub مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات