گوگل احتمالا در حال آماده‌سازی اسپیکر هوشمند بالارده‌ هوم مکس است

پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از‌ آن هستند که گوگل در حال کار روی یک اسپیکر هوشمند استریوی بالارده موسوم به Home Max است.
تبلیغات

آن دسته از کاربران گوگل هوم که به دنبال تجربه‌ی صوتی بهتری هستند، احتمالا به‌زودی به خواسته‌ی خود دست خواهند یافت؛ چرا که بر اساس گزارش جدید وب‌سایت 9to5Google، غول دنیای فناوری در حال کار روی نسخه‌ای از اسپیکر هوشمند خود با صدای استریو است. پیش‌بینی می‌شود که این اسپیکر نسبت به نمونه‌ی قبلی خود بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌تر باشد. می‌توان چنین تصور کرد که این اقدام گوگل، واکنشی به اسپیکر هوشمند هوم‌پاد اپل و اسپیکرهای باکیفیت شرکت Sonos است.

اسپیکر هوشمند بالارده تنها محصولی نیست که در آستانه‌ی برگزاری رویداد ۴ اکتبر (۱۲ مهر) گوگل فاش می‌شود؛ چرا که پیش از این شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌شماری در خصوص نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل، هدست واقعیت مجازی به‌روزشده‌ی دی‌دریم ویو و اسپیکر هوشمند کوچک‌تری موسوم به گوگل هوم مینی منتشر شده است.

در حال حاضر جزئیات کمی در خصوص اسپیکر استریو و بالارده‌ی هوم مکس در اختیار داریم؛ اما وب‌سایت 9to5Google به نقل از یکی از منابع خود، در گزارشی آورده که اسپیکر یادشده در کنار تعدادی دیگر از محصولات آینده‌ی گوگل نظیر گوگل هوم مینی، در یک جلسه‌ی مباحثه‌ی گروهی مشاهده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات