داک صوتی Audio Dock مایکروسافت معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در رویداد سرفیس ۲۰۲۲ خود داک صوتی جدیدی موسوم به Audio Dock را رونمایی کرد. این محصول با تمرکز بر پلتفرم Teams این شرکت طراحی شده است و از بلندگوهای داخلی بهره می‌برد.
تبلیغات

داک صوتی جدید مایکروسافت موسوم به Audio Dock معرفی شد. این محصول درواقع ترکیبی از داک صوتی و بلندگو و هاب USB است. Microsoft Audio Dock از بلندگوی داخلی بهره می‌برد و می‌توان از آن برای شرکت در جلسات و پخش موسیقی استفاده کرد.

این دستگاه به پورت USB C نیز مجهز شده و ازجمله ویژگی‌های مهم آن می‌توان به بلندگوی Omnisonic اشاره کرد که از ووفر ۱۵ واتی، توییتر ۵ وات و رادیاتورهای فرعی بهره می‌برد. به‌گفته‌ی مایکروسافت، Audio Dock باس و صدای عمیق درخورتوجهی ارائه می‌دهد و تنظیمات آن مشابه Thunderbolt Dock G2 اچ‌پی است؛ محصولی که از ماژول کنفرانس Bang & Olufsen بهره می‌برد.

داک صوتی مایکروسافت

Audio Dock مایکروسافت یک دکمه‌ برای دسترسی به Teams ارائه می‌دهد که می‌توان از آن برای پیوستن به جلسات پلتفرم مذکور استفاده کرد. این دستگاه دو میکروفون روبه‌جلو نیز دارد و از قابلیت حذف نویز نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود به محصولی ایدئال برای شرکت در کنفرانس‌ها تبدیل شود.

علاوه‌براین، دکمه‌ای برای قطع صدا روی این بلندگو در نظر گرفته شده است که از چراغ وضعیت مخصوص به‌خود بهره می‌برد. بخش پشتی داک صوتی مایکروسافت از چهار پورت برخوردار است: دو USB C مبتنی‌بر استاندارد USB 3.1 و یک ورودی HDMI و درگاه شارژ. می‌توان این دستگاه را حداکثر به دو نمایشگر متصل کرد.

مایکروسافت Presenter plus

مایکروسافت ابزار + Presenter را نیز معرفی کرده است که می‌توان از آن در برنامه‌های اجتماعی محبوب استفاده کرد؛ البته در‌اصل با تمرکز بر پلتفرم Teams طراحی شده است. این محصول مثل داک صوتی مایکروسافت یک دکمه‌ی اختصاصی برای شرکت در جلسات Teams ارائه می‌دهد.

علاوه‌براین با فشار طولانی روی این دکمه، می‌توانید دست خود را در جلسات بالا یا پایین بیاورید. این ابزار کنترل‌هایی برای حرکت میان اسلاید‌ها، بی‌صدا‌کردن، فعال‌کردن صدا و اشاره‌گر روی نمایشگر و... ارائه می‌دهد. داک صوتی جدید مایکروسافت و + Presenter به‌زودی ازطریق فروشگاه رسمی مایکروسافت و Best Buy دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات