اجاق گاز سامسونگ با وای-فای و آتش مصنوعی غذا را می‌پزد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امروز در لاس وگاس از نسل جدید اجاق گازهای خود رونمایی کرد. این اجاق گاز از اتصال وای-فای پشتیبانی کرده و از طریق آتش مجازی غذا را پخت می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از چندین محصول جدید که عموما در شاخه‌‌ی لوازم خانگی و صوتی تصویری هستند رونمایی کرده است. یکی ازمحصولات جالب این شرکت اجاق گازی است که از طریق آتش مجازی غذای شما را آماده می‌کند. این اجاق از طریق جریان الکتریسیته و چراغ‌های LED آبی رنگ غذا را طبخ می‌کند. هر چه شدت روشنایی این لامپ‌ها بیشتر شود و ابعاد آن‌ها نیز بزرگ‌تر شود دما بیشتر می‌شود.

این اجاق‌ گاز همچنین قادر است از طریق وای-فای به شبکه‌ی داخلی منزل شما متصل شده و از طریق Wi-Fi امکان کنترل و تحت نظر گرفتن دمای آن را در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب از طریق بستر اینترنت اشیا یا ابزارهای هوشمند می‌توان اجاق گاز را تحت کنترل گرفت و غذا را آنطور که مورد نظر کاربر است طبخ کرد. 

سامسونگ در این اجاق گاز از فناوری به نام Flex Duo بهره برده است که در آن اجاق گاز به دو قسمت تقسیم می‌شود تا بتوانید دو نوع غذای متفاوت را همزمان در آن طبخ کنید.

سامسونگ اپلیکیشن مربوط به کنترل این اجاق گاز را برای ابزارهای اندرویدی و iOS منتشر کرده است. اجاق گاز هوشمند سامسونگ با قیمت نسبتا گران ۲۹۹۹ دلار امسال وارد بازار می‌شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات