تبلیغ هوش مصنوعی سامسونگ؛ پرداخت یک میلیون دلار برای تغییر نقشه مترو لندن!

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت circle to search در هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اولترا
سامسونگ با پرداخت یک میلیون دلار، برای دو هفته نقشه‌ی مترو لندن را تغییر داد.
تبلیغات

جزئیات بیشتری در مورد توافق سامسونگ با شرکت Transport for London در‌ رابطه با نصب نقشه مترو Circle to Search در مناطق مهم زیرزمین پایتخت بریتانیا، منتشر شده است.

Circle to Search یک ویژگی مرتبط با هوش مصنوعی برای جست‌وجوی سریع‌تر، راحت‌تر و کاربردی‌تر است که در سری جدید گو‌شی‌های سامسونگ ارائه می‌شود.

به مدت دو هفته، نقشه‌ی دایره‌ای جایگزین نقشه‌ی کلاسیک مترو لندن شد که توسط هری بک در سال ۱۹۳۳ طراحی شده بود. این طراحی دایره‌ای، سری جدید گوشی سامسونگ یعنی گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24 اولترا و به‌طور خاص، ویژگی جدید Circle to Search این سری پرچمدار شرکت کره‌ای را تبلیغ می‌کرد.

بر‌اساس گزارش جدید ianVisits غول کره‌ای برای نمایش نقشه‌ی الهام‌گرفته از ویژگی Circle to Search در ۶ ایستگاه مهم مترو لندن از جمله King's Cross و Paddington Blackfriars و Westminster و Victoria و Liverpool Street مبلغ ۸۳۰,۰۰۰ پوند (معادل ۱٫۰۴ میلیون دلار) پرداخت کرده‌ است.

نقشه‌ی زیرزمینی جدید مترو لندن نه توسط سامسونگ بلکه توسط Transport for London طراحی شده است.

نقشه الهام‌گرفته از ویژگی Circle to Search متروی لندن
نقشه‌ی الهام‌گرفته از ویژگی Circle to Search مترو لندن

مبلغ ۸۳۰,۰۰۰ پوندی پرداخت‌شده توسط سامسونگ، باعث می‌شود که نقشه‌ی جدید فقط به‌مدت دو هفته در ایستگاه‌های مترو به‌نمایش دربیاید. این شرکت همچنین هزینه‌های اضافی را برای پوشش فرایند تولید، نصب و حذف پرداخت کرده‌ است.

طبق جزئیات قرارداد، سامسونگ صرفاً برای بازاریابی می‌تواند از نقشه‌ی دایره‌ای استفاده کند؛بدین‌ترتیب مردم نمی‌توانند یک کپی از نقشه‌ی دایره‌ای مترو لندن را تهیه کنند.

سامسونگ برای تبلیغ هوش مصنوعی دست به هر کاری می‌زند. در آفریقای جنوبی، سامسونگ بالاتر از سطح زمین رفت و هواپیماها را بر فراز کوه تیبل در کیپ تاون به پرواز درآورد تا ابرهای دایره‌ای‌شکل ایجاد کند که Circle to Search را تبلیغ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات