سامسونگ ماوس و کیبورد جدیدی در رنگ نعنایی با تکه‌های شکلات رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ماوس و کیبورد ۲۰۲۳ سامسونگ نعنایی طرح گرافیکی
ماوس و کیبورد جدید سامسونگ با طراحی جمع‌و‌جور و رنگ هیجان‌انگیز از راه رسیدند. کیبورد سامسونگ از مکانیزم سوئیچ قیچی استفاده می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در آستانه‌ی فرا رسیدن فصل بهار، ماوس و کیبورد جدیدی با طرح شکلاتی نعنایی رونمایی کرده است که Samsung Wireless Keyboard Mouse Mint Choco نام دارند. کیبورد سامسونگ به مجموعه‌ی کاملی از کلیدها (از جمله کلیدهای سری Function و قسمت NumPad) مجهز است. کیبورد همچنین کلیدهایی برای کنترل پخش محتوای صوتی و تصویری و دسترسی به ماشین‌حساب دارد.

کیبورد ۲۰۲۳ سامسونگ نعنایی از نمای جلو

وزن کیبورد جدید سامسونگ ۴۶۲ گرم و ابعاد آن ۴۳۶ در ۱۲۵ در ۲۳ میلی‌متر است. بر اساس گزارش گیزموچاینا، این کیبورد از مکانیزم سوئیچ قیچی استفاده می‌کند تا حس و حال کار با کیبورد لپ تاپ‌ها به شما منتقل شود.

ماوس جدید سامسونگ نیز همچون کیبورد، سبک و جمع‌و‌جور است. وزن این ماوس به ۴۹ گرم می‌رسد و ابعادش ۱۰۸ در ۶۰ در ۲۶ میلی‌متر است.

ماوس ۲۰۲۳ سامسونگ نعنایی در پس زمینه مشکی

ماوس سامسونگ حسگر اپتیکال دارد که حساسیت آن را می‌توان روی سه حالت ۸۰۰، ۱٬۲۰۰ و ۱٬۶۰۰ نقطه‌براینچ تعیین کرد. ماوس سامسونگ از باند ۲٫۴ گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

سامسونگ روی بدنه‌ی ماوس و کیبورد جدیدش از پوشش مقاوم در برابر سایش استفاده کرده است تا این دو وسیله‌ی جانبی در گذر زمان ظاهر تازه‌ی خود را حفظ کنند.

کیبورد و ماوس ۲۰۲۳ سامسونگ نعنایی در دست

فعلا قیمت و تاریخ عرضه‌ی ماوس و کیبورد جدید سامسونگ اعلام نشده است. احتمالا این محصولات صرفا در بازار کره‌ی جنوبی عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات