کیبوردهای ریزر DeathStalker با سوئیچ‌های مکانیکی کم‌عمق و تأخیر کمتر از یک میلی‌ثانیه معرفی شدند

پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ریزر از سه صفحه‌کلید مکانیکی جدید از سری DeathStalker رونمایی کرد که دو مدل آن بی‌سیم و مدل سوم سیمی است.
تبلیغات

ریزر امروز سه کیبورد مکانیکی جدید معرفی کرده است که با آن‌ها محصولات ۱۰ ساله‌ی DeathStalker را احیا می‌کند. صفحه‌کلید‌های جدید DeathStalker V2، V2 Pro و V2 Pro Tenkeyless برخلاف مدل‌های اولیه‌ی این سری که سوئیچ‌هایی به سبک لپ‌تاپ داشتند، از سوئیچ‌های مکانیکی اپتیکال بهره می‌برند که می‌تواند به افزایش طول‌عمر آن‌ها کمک کند و علاوه‌براین احساس لمس را بهتری انتقال دهد. این کلید‌های جدید همچنین نسبت به‌ قبل سرعت بالاتری دارند.

کیبورد ریزر DeathStalker v2

کیبورد ریزر DeathStalker v2

به‌نوشته‌ی ورج، DeathStalker V2 Pro بی‌سیم با ابعاد کامل از امروز با برجسب قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار دردسترس خریداران است، درحالی‌که دو مدل دیگر در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری عرضه خواهند شد. V2 Pro Tenkeyless با حفظ عملکردهای بی‌سیم V2 Pro استاندارد، فرم‌فکتور کوچک‌تری دارد و علاوه‌براین با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر ۲۱۹٫۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. یک مدل سیمی دیگر به‌نام DeathStalker V2 نیز وجود دارد که از طرح کیبورد کامل بهره می‌برد و قیمت آن ۱۹۹٫۹۹ دلار است.

کیبورد ریزر DeathStalker v2 Pro

کیبورد ریزر DeathStalker v2 Pro

هر سه کیبورد جدید ریزر از کلید‌هایی بهره می‌برد که تا ۷۰ میلیون فشار دوام خواهند آورد. از نظر فنی، سوئیچ‌های مکانیکی اپتیکال به کاهش نرخ تأخیر ورودی کمک می‌کنند.

مدل‌های بی‌سیم کیبوردهای جدید ریزر امکان اتصال ازطریق بلوتوث را دارند و علاوه‌براین می‌توان با استفاده از دانگل ۲٫۴ گیگاهرتزی USB آن‌ها را به دستگاه موردنظر متصل کرد. این محصولات امکان ذخیره‌ی اتصال حداکثر به سه‌ دستگاه را دارند. استفاده از دانگل HyperSpeed نیز به کاهش نرخ تأخیر ورودی کمک می‌کند. عمر باتری V2 Pro با هربار شارژ تا ۴۰ ساعت و مدل V2 Pro TenKeyLess تا ۵۰ ساعت اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات