درب ضد سرقت راشا

پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
درب ضد سرقت چیست؟ امروزه یکی از تجهیزات مهم ساختمانی که استفاده از آن افزایش یافته است، درب ضد سرقت است.
تبلیغات

درب ضد سرقت به گونه‌ای از درب‌های ساختمانی گفته می‌شود که مانع از ورود سارقین در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم کردن است، همچنین این نوع درب ها ایمن و قابل اطمینان هستند. شایان ذکر است اطمینان به صورت صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار چشمگیری را مشاهده کرد و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب‌های ساده درب های ضد سرقت در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده‌های حفاظتی، آکاردئونی دارند..

 خرید اینترنتی درب ضد سرقت

با توجه به شیوع بیماری کرونا و سعی در دوری از اجتماعات به منظور مقابله با کرونا، نیاز روز افزون مردم به خریدهای اینترنتی بیشتر از گذشته شده است. خرید اینترنتی درب ضد سرقت کار اصلا سختی نیست، کافیست تا شما یه سری اطلاعات را داشته باشید تا بتوانید به راحتی و به دور از ویروس کرونا خرید درب ضد سرقت خود را از منزل انجام دهید.  در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا نماییم، در ادامه راشا درب می‌خواهد  شما را با ترفند هایی آشنا کند که بتوانید همانند یک حرفه درب ضد سرقت اصلی از فرعی را تشخیص دهید.

شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری، انواع درب های ضد سرقت ساخت کشورهای ایران، چین و ترکیه  را از میان صد ها مدل مختلف موجود در سایت راشا دُر سفارش دهید.

 درب ضد سرقت راشا داخل ایران  ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. این نوع درب‌ها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب‌های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه است، البته در ایران درب‌هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.

راشا درب

 متاسفانه در سالیان گذشته برخی از همکاران ما اقدام به ساخت درب ضد سرقت ایرانی در داخل ایران کرده‌اند که باعث شده تا ذهنیت مصرف کنندگان نسبت به دربهای ضد سرقت ایرانی به کل تغییر نماید. یکی از علل این مسئله استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و به کارگیری ماشین آلات استوک و از رده خارج در کنار تکنسین های نا آشنا با این صنعت است.

 درب ضد سرقت راشا با ظرفیت سنجی بازار مصرف ایران و در نظر گرفتن نیازهای یک مصرف کننده ایرانی در کنار طراحی متناسب با فرهنگ اصیل آریایی توانسته درب ضد سرقت ارزان ایرانی با کیفیت را به صورت انبوه تولید نماید و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام، به صادرات به کشورهای همسایه نیز نماید.

 اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می‌کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد. 

برای ساخت دربهای ضد سرقت از ورقه فلزی، قفل، یراق آلات (دستگیره، درکوب، چشمی، قفل پستچی) و همچنین ورقه ام دی اف با روکش طبیعی و گاه مصنوعی استفاده می‌شود و باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند، درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تأمین می کنند و باید در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکم هستند.

اگرچه تشخیص اصل بودن درب ضد سرقت بسیار مشکل است، اما با ارزیابی نکات زیر می توانید اطلاعات زیادی درباره امنیت این درب کسب نمایید: جنس چارچوب، روکش، ضخامت چارچوب، ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب، جنس لولا، قفل ها و یراق، متناسب با آب و هوای منطقه، کیفیت دستگیره‌ها

  درب ضد حریق

تاثیر درب ضد حریق بر زمان آتش سوزی:

در هنگام آتش اولین وسیله هایی که آتش می گیرند وسایل چوبی هستند. ما می دانیم که بخش اعظم وسایل یه خانه را چوب تشکیل داده است و همچنین شما باید بدانید که در حین آتش سوزی مهم ترین چیز که باید از آن مراقبت نمائیم جان افراد است! وسایل خانه باز هم خریداری می شوند ولی شما هیچ گاه نمی‌توانید جان و یا سلامتی یک انسان را خریداری کنید به همین خاطر باید به مسیر های فرار در حین آتش سوزی توجه بیشتری داشته باشیم. درب ها اولین موانعی هستند که از ورود و خروج ما جلوگیری می کنند و به همین دلیل است که مجبور به استفاده از درب ضد حریق می‌شوید.

راشا درب

 ویژگی های درب ضد حریق

  • رنگ الکترو استاتیک پس از پایان یافتن مراحل ساخت درب به آن اضافه می‌شود
  • دستگیره و قفل هایی که در این درب ها استفاده می‌شود دارای خاصیت ضد حریق نیز است
  • داخل لنگه درب ضد حریق تماما از پشم سنگ نسوز پر شده است

 درب ضد حریق یکی از الزامات امروزه در جهت ساخت و ساز است. علاوه بر مصوبه شهرداری ها جهت استفاده از درب های ضد حریق برای ساختمان ها، امروزه جهت برقراری امنیت و آرامش نیز ساختمان ها اقدام به نصب درب‌های ضد حریق و در ساختمان های بزرگ اقدام به نصب درب ضد حریق و ساخت پله های اضطراری می نمایند. درب‌های ضد حریق از نیازهای مهم امروزه از نظر مسایل ایمنی است.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.rashadoor.com مراجعه، یا با شماره های زیر تماس گرفته تا کارشناسان ما بتوانند به شما مشاوره دهند.

شماره های تماس دفتر تهران (ستارخان) :

021-66593911

021-66593912

                                             

ارتباط مستقیم با کارشناس ارشد فروش : 09122933479 جناب آقای وحید علشاهی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات