خرید محصولات اپل ارزان‌تر از همه جا با مالتینا

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خرید محصولات اپل (مک بوک، آی مک، آیپد، اپل واچ و ایرپاد) از آمازون را با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه با مالتینا تجربه کنید.
تبلیغات

وب‌سایت مالتینا به آدرس www.Malltina.com، واسطه‌ی خرید از آمازون در ایران است. کافی است تا با چند کلیک ساده و پرداخت با تمامی کارت‌های عضو شتاب، کالای مدنظر خود را سفارش دهید و آن را رایگان در منزل خود دریافت کنید.

در بازار فعلی ایران، به‌دلیل نوسان‌های موجود در قیمت ارز، خرید کالاهای دیجیتال همواره با سختی و محدودیت هایی مواجه بوده است. هم‌اکنون، برای مشتریان فرصتی محدود به‌وجود آمده تا نه‌تنها برای خرید محصولات اپل از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار باشند و کالای خود را زیر قیمت بازار خرید کنند؛ بلکه کالای خود را مستقیما از آمازون بخرند و در سه تا چهار هفته‌ی کاری تحویل بگیرند.

مالتینا این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که خرید محصولات اپل از آمازون همواره خریدی مطمئن و به‌صرفه باشد. همچنین، برای حفظ حقوق مشتریان (طبق شرایط مندرج در سایت) امکان گارانتی محصولات اپل نیز فراهم شده است.

برای خرید محصولات اپل، می‌توانید مدل محصول مدنظر خود را در وب‌سایت مالتینا بررسی و قیمت آن را با وب‌سایت‌های مشابه مقایسه کنید تا از قیمت محصولات اپل و خرید محصول مدنظرتان مطمئن شوید.

مالتینا
مالتینا

خرید محصولات اپل به‌صورت اقساط و پرداخت آنلاین با ارسال رایگان به سراسر کشور

مالتینا برای راحتی حال مشتریانش، شرایط خرید اقساطی مالتینا را تا سقف خرید ۱۵ میلیون تومان برای مشتریان به‌وجود آورده است. در‌صورت خرید محصولات اپل در وب‌سایت مالتینا، امکان پرداخت آنلاین برای تمام هم‌وطنان گرامی میسر است.

بازه‌ی زمانی خرید محصولات اپل از آمازون و دریافت آن در دفتر ایران مالتینا در مدت فروش ویژه، سه تا چهار هفته‌ی کاری خواهد بود. همچنین، تمامی سفارش‌ها ‌رایگان به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات