وان‌پلاس Z در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنابر اطلاعات مندرج در بنچمارک Geekbench، در گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی وان‌پلاس Z از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اسنپدراگون 765G استفاده شده است.
تبلیغات

پیش‌تر، شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه وان‌پلاس Z، احتمالا ماه ژولای رونمایی خواهد شد. اکنون، اطلاعاتی که برای‌ دستگاهی با شماره‌ی مدل AC2003 در بنچمارک Geekbench منتشر شده است، جزئیات بیشتری درباره‌ی این گوشی وان‌پلاس آشکار می‌سازد.

وان‌پلاس Z در Geekbench

گوشی هوشمند مذکور در عملکرد تک‌هسته‌ای امتیاز ۶۱۲ و در عملکرد چندهسته‌ای امتیاز ۱۹۵۵ را کسب کرده است. همان‌گونه که حدس‌وگمان‌های پیشین نشان می‌داد، تطبیق امتیاز کسب‌شده و مادربرد اشاره‌شده در اطلاعات بنچمارک نشان می‌دهد در گوشی هوشمند وان‌پلاس Z از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G استفاده شده است. علاوه‌براین، بنابر اطلاعات مندرج در بنچمارک، دستگاه مذکور ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و همان‌گونه که انتظار می‌رفت، به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند.

جزئیات مربوط به وان‌پلاس Z تاکنون در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است و رندرهای منتشرشده، تنها احتمال استفاده از پیکربندی دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و دوربین سلفی از نوع روزنه‌ای در قسمت میانی بخش فوقانی نمایشگر را نشان می‌دهند. شایعات به فناوری AMOLED نمایشگر وان‌‌پلاس Z اشاره می‌کند و باتوجه‌به تعهد وان‌پلاس برای استفاده از نرخ نوسازی درخورتوجه برای نمایشگر، انتظار می‌رود این شاخص در گوشی هوشمند مذکور حداقل ۹۰ هرتز باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات