ایرباد جدید ال‌جی دارای جعبه خودتمیزشونده است

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جعبه ایرباد جدید ال‌جی از سیستمی مجهز به نور فرابنفش برای از بین بردن باکتری‌ها استفاده می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی اخیرا از دو ایرباد جدید معرفی کرده است که شماره مدل‌های HBS-FN4 و HBS-FN6 را به همراه دارند. با این حال، مدل دوم ویژگی به همراه دارد که در نوع خود، اولین در بازار ایربادها محسوب می‌شود.

همراه با ایرباد جدید ال‌جی، جعبه‌ای برای شارژ آن عرضه می‌شود که دارای تکنولوژی جدی ال‌جی به نام UVnano است و هدف آن از بین بردن باکتری‌های ایرباد به هنگام شارژ است.

درواقع سیستم UVnano به این صورت کار می‌کند که با تاباندن نور فرا بنفش به ایربادها در هنگام شارژ، باکتری‌های موجود روی سطح ایربادها را از بین می‌برد. مهندسان و طراحان ال‌جی معتقد هستند که فناوری UVnano قادر به از بین بردن ۹۹/۹ درصد از باکتری‌های موجود روی سطوح ایرباد است.

در کنار برخورداری از فناوری که سطح ایمنی بهداشتی ایربادها را افزایش می‌دهد، ال‌جی روی افزایش کیفیت صدای خروجی ایربادهای جدید نیز کار کرده است. ال‌جی گفته که در ایربادهای جدید از شرکت Meridian Audio کمک گرفته است تا صدای خروجی ایربادها تا حد ممکن به واقعیت نزدیک‌تر شود.

رنگ مشکی ایرباد جدید ال جی / LG

درواقع برای به وقوع پیوستن چنین خواسته‌ای از تکنولوژی HPS شرکت Meridian استفاده شده است که درنتیجه به ارائه‌ی صدایی فراگیر ختم می‌شود. هردو مدل ایرباد ال‌جی از ۴ ایکولایزر طبیعی، فراگیر، تقویت‌کننده بیس و تقویت‌کننده تریبل برخوردار هستند. حالت Ambient Sound نیز در نظر گرفته شده است که به لطف آن بتوانید صدای محیط را نیز به خوبی بشنوید.

ال‌جی مدعی شده است که ایربادهای جدید با هر بار شارژ کامل تا ۶ ساعت کار می‌کنند و همچنین از شارژ سریع نیز برخوردار هستند؛ به‌نحوی‌که تنها با ۵ دقیقه شارژ سریع به مدت یک ساعت فعال خواهند بود. با در نظر گرفتن جعبه‌های شارژ، مدت زمان گوش دادن به موسیقی می‌تواند تا ۱۸ ساعت نیز برسد.

انتظار می‌رود مدل‌های جدید ایرباد تن فری ال‌جی در رنگ‌بندی سفید و سیاه روانه بازار اروپا و آمریکا بشود. زمان عرضه گویا در ماه ژوئیه خواهد بود؛ اما هنوز قیمتی برای محصولات جدید ال‌جی در نظر گرفته نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات