مقایسه سامسونگ گلکسی A30s با شیائومی Redmi Note 8 و هواوی Y9s

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در مقایسه‌ی ویدئویی، سه گوشی سامسونگ گلکسی A30s و شیائومی Redmi Note 8 و هواوی Y9s را از سخت‌افزار گرفته تا دوربین و صفحه‌نمایش زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.
تبلیغات

در بازاری با قیمت‌های سربه‌فلک‌کشیده، محصولات اقتصادی بیش‌از‌پیش ارزشمند می‌شوند؛ اما این موضوع صرفا به ایران محدود نمی‌شود و کاربران پرشماری از سراسر دنیا به‌دلایلی همچون توان خرید اندک یا نبود توجیه اقتصادی، به محصولات ارزان‌تر روی می‌آورند؛ بنابراین، مایه‌ی تعجب نیست که شرکت‌هایی همچون سامسونگ و شیائومی و هواوی روی این دسته از محصولات تمرکز ویژه‌ای کنند. در مطلب پیش‌ رو، گلکسی A30s و ردمی نوت ۸ و هواوی Y9s، سه گوشی محبوب مقرون‌به‌صرفه در بازار ایران را مقایسه می‌کنیم.

گلکسی A30s به‌عنوان نسخه‌ای بهبودیافته از گلکسی A30 هم‌اکنون از دوربین سه‌گانه‌‌ی توانمندتری درکنار پردازنده‌ی اکسینوس ۷۹۰۴ و سه یا چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. ردمی نوت ۸ از پردازنده‌ی مشابه اسنپدراگون ۶۶۵ و سه یا چهار گیگابایت رم قدرت می‌گیرد؛ اما دوربین پشتی آن چهار ماژول در بطن خود دارد. درنهایت، Y9s با دوربین سه‌گانه، پردازنده‌ی کرین 710F، رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۵۹ اینچی، یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر در مقایسه‌ی ویدئویی پیش‌ رو به‌شمار می‌آید.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

زومیت پیش‌تر گوشی‌های ردمی نوت ۸ و هواوی Y9s را به‌صورت متنی بررسی کرده و بررسی متنی گلکسی A30 نیز در وب‌سایت موجود است. اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با گلکسی A30s به کاهش وضوح نمایشگر از FHD به HD و ارتقای دوربین بازمی‌گردد.

شما کاربران عزیز زومیت کدام گوشی را انتخاب مناسب‌تری می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات