اپل مک بوک پرو 14.1 اینچی مجهز به پنل مینی LED رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار حاکی از احتمال مجهز شدن نه‌تنها مک بوک پرو 14.1 اینچی به پنلی از نوع مینی LED است؛ بلکه ممکن است مدلی از آی‌مک پرو و آیپد نیز همراه‌با این نوع پنل روانه بازار شود.
تبلیغات

بعد از اینکه اپل از مدل ارتقا یافته مک بوک پرو 16 اینچی رونمایی کرد، سوالی در ذهن طرفداران و علاقه‌مندان به محصولات اپل پیش آمد که آیا شاهد چنین تغییراتی در مدل ۱۳ اینچی مک بوک پرو نیز خواهیم بود؟ به‌نظر می‌رسد که برای دریافت پاسخ به این سؤال دیگر نیاز نیست صبر کنیم.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف، با ارسال پستی مدعی شده که اپل می‌خواهد مدل ۱۳ اینچی مک بوک پرو را در سال ۲۰۲۰ با مدل ۱۴/۱ اینچی تغییر دهد که مهم‌ترین شاخصه این مدل، برخورداری از نمایشگری با پنل مینی LED است. به لطف استفاده از این تکنولوژی انتظار می‌رود مک بوک پرو 14.1 از نرخ کنتراست بالاتر، گستره وسیع‌تری از رنگ‌ها و کیفیت بالاتری در ارائه تصاویر بهره ببرد.

متاسفانه مینگ‌چی کو در مورد مشخصات دیگر محصول جدید شرکت اپل اطلاعاتی را فاش نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که در این مدل از مک بوک پرو نیز شاهد صفحه‌کلید ارتقا یافته و دیگر نکات مثبت مدل ۱۶ اینچی باشیم.

مک بوک پرو

این تحلیلگر در مورد محصولات دیگری نیز اطلاعاتی را فاش کرده است. به گفته مینگ‌چی کو، مدل جدیدی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی مجهز به پنل مینی LED معرفی خواهد شد و از این پنل در مدل‌های جدید آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو 12.9 اینچی نیز استفاده می‌شود. در این پست به احتمال ارتقای پنل نمایشگر آیمک پرو به LED نیز اشاره شده است که می‌تواند برای موفقیت این محصول در بازار و افزایش فروش آن نقش مهمی را ایفا کند.

در مورد زمان عرضه محصولات جدید اپل به بازار نیز به گفته مینگ‌چی کو انتظار می‌‌رود که در سه‌ماهه چهارم میلادی شاهد قرار گرفتن آیمک پرو جدید در ویترین فروشگاه‌ها باشیم؛ اما اطلاعات دقیقی در مورد دیگر محصولات ذکر نشده است. با این حساب تنها می‌توان صبر کرد و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بود.

قیمت لپ‌تاپ، خرید مک بوک مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مک‌بوک‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات