قیمت سری هواوی پی 40 فاش شد؛ شروع از ۸۰۰ یورو

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در گزارش‌های جدید، قیمت نسخه‌های مختلف سری پرچم‌دار هواوی پی ۴۰ به چشم می‌خورد که البته تمامی آن‌ها به یورو ذکر شده است.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچم‌داران جدید هواوی شاهد انتشار اطلاعات مختلفی ازجمله مشخصات سخت‌افزاری، تصاویر رندرشده، قابلیت‌های دوربین اصلی و موارد دیگر این گوشی‌ها هستیم.‌ درکنار اینکه پرچم‌داران جدید هواوی از چه مشخصاتی برخوردار هستند یا طراحی ظاهری آن‌ها با نسل گذشته چه تفاوتی دارد، برچسب قیمت سری هواوی پی ۴۰ نیز برای طرفداران محصولات کمپانی چینی حائز اهمیت است.

چندی پیش شاهد انتشار گزارشی بودیم که قیمت نسخه استاندارد هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو را فاش می‌کرد. در این گزارش به مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌داران جدید هواوی نیز اشاره شده بود؛ اما آنچه امروز در فضای مجازی قرار گرفته است، ما را با قیمت نسخه پریمیوم هواوی پی ۴۰ آشنا می‌سازد.

نکته جالب، تفاوت قیمت‌های اعلام‌شده با قیمت‌هایی است که چندی پیش در فضای مجازی قرار گرفت. با این حال احتمال می‌رود علت تفاوت قیمت‌ها، بازاری باشد که سری جدید هواوی پی ۴۰ در آن عرضه می‌شود؛ زیرا در توییت منتشرشده از افشاگر قیمت‌های پرچم‌داران هواوی به وجود اختلاف قیمت در بازارهای مختلف اشاره شده است.

قیمت سری جدید هواوی پی 40

در توییت منتشرشده، قیمت هواوی پی ۴۰ در دو نسخه ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو اعلام شده است که نشان می‌دهد پی ۴۰ هواوی در دو مدل حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این حالت برای پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پریمیوم نیز وجود دارد.

علاقه‌مندان به هواوی پی ۴۰ پرو باتوجه به حافظه‌ ذخیره‌سازی مدنظرشان می‌توانند پرچم‌دار هواوی را در قیمت‌های ۹۹۹ یا ۱،۰۹۹ یورو خریداری کنند. نسخه پریمیوم پی ۴۰ نیز در قیمت‌های ۱،۱۱۹ یا ۱،۲۹۹ یورو عرضه می‌شود.

رنگبندی سری جدید هواوی پی 40

قیمت‌های اعلام‌شده برای محصولات جدید هواوی در حالی است که سری جدید هواوی پی ۴۰ امکان عرضه در بازار ایالات متحده را ندارند. به همین دلیل قیمت‌ها به یورو منتشر شده است؛ زیرا اروپا بازار اصلی پرچم‌داران جدید هواوی خواهد بود.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات