خدمات تولید محتوا با رنگ‌وبوی الو کانتنت

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
قابل درک است که شاید نتوانستید برای خدمات تولید محتوا، شرکتی را بیابید که هم تخصص داشته باشد و هم زمان برایش امری ارزشمند تلقی شود.
تبلیغات

احتمالا شما هم مانند بسیاری از مشتریان ما، گشتید و گشتید و انواع و اقسام شرکت های خدمات تولید محتوا را امتحان کرده‌اید اما نتیجه؟ باید بگوییم هیچ! اما اتفاقی نو در برابر شما قرار دارد! دیگر نیازی نیست شرکت به شرکت سفارش تولید محتوا ثبت کنید و در نهایت با تاخیر، محتوایی بی کیفیت، کپی شده و غیر تخصصی دریافت نمایید؛ زیرا الو کانتنت برای شما برنامه ریزی های ویژه ای دارد.

کیفیت و زمان، پایه های اساسی شرکت الو کانتنت

نگاهی به شعار الو کانتنت بیاندازید؛ "کیفیت و زمان در اختیار شماست..." این دو امر در واقع ارزشمندترین چیزی است که یک مشتری می تواند از شرکت ارائه دهنده خدمات تولید محتوا انتظار داشته باشد. تصور کنید شما یک محتوا نیاز دارید که قرار است ظرف 48 ساعت آینده بر روی بخشی از سایتتان قرار بگیرد و سبب شود کسب و کار شما رونق بیشتری داشته باشد. در این شرایط که زمان کمی در اختیار دارید چه می کنید؟

راه حل ما برای شما این است که سری به سایت الو کانتنت بزنید و به راحتی محتوای خود را ثبت نمایید. آنچه در این زمان می تواند سبب شود شما با خیال راحت این کار را انجام دهید، تعهد کاری الو کانتنت است که با توجه به شعار خود، در نهایت محتوایی در اختیار شما قرار می دهد که هم مطابق زمان مورد توجه شما باشد و هم از نظر کیفیت، مورد تاییدتان قرار گیرد.

الو کانتنت

توجه به زمان، نقطه عطف همکاری ما

مگر می شود شما سفارش تولید محتوا بدهید و در زمان تعیین شده آن را دریافت نکنید! شاید بگویید اتفاقی که این روزها به کرات رخ می دهد، بد قولی همکاران عزیز شما در سایر شرکت ها است. اما باید این نوید را به شما بدهیم که شرکت سفارش تولید محتوا الو کانتنت راهکاری جدی برای رفع این مشکل در نظر گرفته است.

شما حق دارید دقیقا زمانی محتوای خود را دریافت کنید که وعده آن به شما داده شده است. اما اگر چنین اتفاقی نیوفتاد چه؟ آیا باید متضرر شوید؟ قطعا پاسخ منفی است. ما این تضمین را به شما می دهد که محتوا در زمان مقرر به شما تحویل داده شود و اگر چنین اتفاقی رخ نداد، به ازای هر روز تاخیر، 25 درصد از هزینه محتوا کاسته شود. می دانید منظور چیست؟ در واقع شما پس از 4 روز تاخیر محتوای خود را رایگان دریافت می کنید! هر چند تمام تلاش بر این است که تاخیری رخ ندهد.

کیفیت و تخصص در الو کانتنت

کسب و کار شما در چه حوزه ای است؟ پزشک هستید یا آژانس هواپیمایی دارید؟ شاید هم متخصص سئو یا آی تی. در واقع اگر تصور شما بر این است که چون کسب و کارتان کاملا تخصصی است و کسی نمی تواند در مورد آن محتوایی با کیفیت تولید کند، سخت در اشتباهید. باید بدانید الو کانتنت با استفاده از متخصصان مجرب، محتوایی تخصصی و با کیفیت را برایتان تولید کرده و در اختیارتان قرار می دهد.

پس نگرانی بابت تخصصی بودن کسب و کار و محتوایی که نیاز دارید، نداشته باشید. کیفیت و تخصص، در محتوای تولیدی شما، اهمیت بالایی دارد. از سوی دیگر باید تاکید کنیم که تیم ما زمانی کار خود را تمام شده می داند که مشتری رضایت خود را اعلام کند. در واقع منظور این است که مشتری می تواند پس از دریافت محتوا، اصلاحات مورد نیاز خود را اعلام کرده و تیم تحریریه ما موظف است تا کسب رضایت کامل مشتری، محتوای تولید شده را تغییر دهد.

الو کانتنت

خدمات تولید محتوا الوکانتنت

زمانی که صحبت از تولید محتوا به میان می آید، بسیاری از افراد فکرشان به سمت تولید محتوای متنی می رود اما باید بگوییم خدمات تولید محتوا در الوکانتنت تنها به محتوای متنی خلاصه نمی شود. در واقع تنها کافی است سری به سایت ما بزنید آن وقت است که خواهید دید، تولید محتوای متنی تنها بخشی از خدماتی است که الوکانتنت ارائه می کند.

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی شامل خدمات تولید محتوا در اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، فیس بوک و لینکدین، با بهترین کیفیت و با کمک متخصصان مجرب حوزه سوشیال مارکتینگ انجام می شود. باید بدانید شرکت الو کانتنت در زمینه سوشال کانتنت از سابقه و تبحر بسیاری برخوردار است و می تواند تحول عظیمی در شبکه های مجازی شما ایجاد کند.

همچنین تولید محتوای ویدئویی از دیگر خدماتی است که شما می توانید با خیال راحت، تولید آن را به الو کانتنت بسپارید و در نهایت محتوایی با کیفیت و ارزشمند دریافت کنید. طراحی و ساخت انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافی، مستند، تیزر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، استاپ موشن، استوری بورد و... همه و همه خدماتی است که استارتاپ الوکانتنت می تواند برای شما ارائه کند.

در نهایت هم یکی دیگر از خدمات تولید محتوای این شرکت، به تولید محتوای صوتی باز می گردد. در واقع ما به خوبی می توانیم خدمتی چون تولید پادکست، صداگذاری، دوبله و... را با کیفیتی عالی ارائه کرده و رضایت شما را جلب نماید.

در نهایت

هیچ وقت دیر نیست. اگر بابت سفارش خدمات تولید محتوا به شرکت های گوناگون دچار ضرر شده اید و به آنچه می خواستید نرسیده اید، بهتر است سری به سایت الوکانتنت بزنید. این شرکت می تواند تمامی تجربیات گذشته شما را تغییر داده و محتوایی در خور شان کسب و کارتان به شما تحویل دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات