سری گوشی‌های هواوی P40 با فناوری +Wi-Fi 6 همراه خواهند بود

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود هواوی ماه آینده سری جدید پرچمداران P40 را رونمایی کند که با پشتیبانی از تکنولوژی +6 WiFi همراه خواهند شد. این تکنولوژی توسط خود هواوی توسعه یافته است.
تبلیغات

براساس اخبار منتشر شده انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Huawei P40، ماه آینده رونمایی شوند و براساس گفته‌ها مدل P40 با فناوری +Wi-Fi 6 همراه خواهد بود. این فناوری راهکاری است که هواوی خود توسعه داده است و باید دید که چه قابلیت‌هایی را به‌همراه خواهد داشت.

اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارند که هواوی روترهای جدیدی را که با تکنولوژی +Wi-Fi 6 سازگار هستند، در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) یعنی سه روز پیش در جریان مراسمی که پس از لغو MWC برگزار کرد، معرفی کرده است. البته هنوز مشخص نیست که عملکرد +Wi-Fi 6 نسبت به Wi-Fi 6 که در سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10)، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Galaxu Note 10+) و سری جدید گلکسی اس 20 (Galaxy S20) مورد استفاده قرار گرفته، چقدر بهتر است.

p40

یکی از متخصصان هواوی به این نکته اشاره کرده که گوشی‌های هوشمند با Wi-Fi 6 به سرعت نظری می‌‌توانند تا ۱٫۲۰۰ مگابیت در ثانیه دست پیدا کنند، اما در واقعیت شاهد بودیم که این گوشی‌های هوشمند نهایتا به سرعت معادل ۹۰۰ مگابیت در ثانیه رسیدند که این سرعت درواقع کندتر از مدل Mate 20 بوده که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است.

در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم که عملکرد +Wi-Fi 6 در این سری از گوشی‌های هواوی چگونه است. همچنین باید منتظر جزییات بیشتری دراین‌زمینه باشیم و بررسی‌هایی از عملکرد +Wi-Fi 6 را مشاهده کنیم.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات