انفجار یک دستگاه پورشه تایکان در آمریکا

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
خودروساز آلمانی پورشه تأیید کرد که یک دستگاه خودروی الکتریکی تایکان در گاراژی در فلوریدا منفجر شده و به‌طور کامل سوخته و از بین رفته است.
تبلیغات

گزارشی که روز گذشته توسط وب‌سایت Electrek انجام شد، ادعا می‌کند که یک دستگاه خودروی الکتریکی جدید پورشه تایکان در گاراژ خانه‌ای در فلوریدا منفجر شده و قسمت‌های بزرگی از خانه و خود خودرو را از بین برده است.

در گزارش  این نشریه آمده است:

افراد محلی که فیلم‌های پس از وقوع حادثه را در اختیار دارند، برای محافظت از هویت مالک جزئیات بیشتری را به اشتراک نمی‌گذارند؛ اما آن‌ها ادعا می‌کنند که خودرو در گاراژ منفجر شده است. 

پستی در TaycanEVForum که اندکی پس از انتشار این گزارش منتشر شد، نقل قولی از یکی از مقامات پورشه را در بر دارد که تأیید می‌کند خودروی منفجرشده یک دستگاه پورشه تایکان است. هم‌اکنون نمی‌دانیم سخنگوی پورشه این اظهارات خود را در چه زمان و مکانی ارائه داده، اما بیانیه‌ی زیر موجود است:

خوشبختانه صدمه به‌هیچ شخصی گزارش نشده است. تحقیقات به‌تازگی آغاز شده، بنابراین اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

ویدئویی که توسط کانال Cop Block در یوتیوب بارگذاری شده است، وضعیت خودرو و گاراژ را پس از انفجار نشان می‌دهد. کاملا مشخص است که خودرو همانند گاراژ کاملا نابود شده است. قطعاً خبر وحشتناکی خواهد بود که ببینید بیش از ۱۵۰،۰۰۰ دلار پول روی پورشه تمام برقی سرمایه‌گذاری کرده‌اید و جلوی چشمتان نابود می‌شود.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات