جزئیات بیشتری از اکسپریا 1.1 سونی فاش شد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس رندرهای جدید گوشی پرچم‌دار Xperia 1.1 سونی، جزییاتی از دوربین و بلندگوهای جلوی آن فاش شده است.
تبلیغات

ماه آینده سونی میزبان رویدادی در نمایشگاه MWC است که انتظار می‌رود در این رویداد از پرچمداران سال ۲۰۲۰ خود رونمایی کند. براساس شایعات، گوشی سونی Xperia 5 Plus که از آن به‌عنوان اکسپریا ۱.۱ (Xperia 1.1) نیز یاد می‌شود، در این رویداد معرفی شوند. درحالی‌که سونی جزئیات زیادی درباره‌ی گوشی هوشمند آینده‌ی خود ارائه نکرده، رندرهای Xperia 5 Plus در اوایل ماه جاری، اطلاعاتی از بلندگوهای دوگانه‌ی جلو و پنج دوربین در پشت فاش کردند.

Sony Xperia 1.1

در صورتی که اطلاعات فاش شده رنگ واقعیت به خود بگیرند گوشی هوشمند جدید سونی به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (یکی با حسگر بزرگ ۱/۱.۵ اینچی با لنز اولتراواید) و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ToF مجهز خواهد شد. براساس پیش‌بینی‌ها، ظاهرا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر تله در فاصله‌ی کوتاه‌تر استفاده خواهد شد درحالی‌که دوربین پریسکوپی احتمالا با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال تا ۵ برابر در این گوشی تعبیه شده است.

اکسپریا 1.1

شنیده‌ها نشان از این دارد که سونی در اکسپریا ۱.۱ از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره خواهد برد.

درحال‌حاضر جزئیات منتشر شده‌ از گوشی Xperia 1.1 بسیار کم است، اما در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی پرچم‌دار در اختیار خواهیم داشت و چیزی تا رویداد سونی در نمایشگاه MWC هم باقی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات