جعبه‌گشایی گلکسی A31 سامسونگ

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی A31 میان‌رده‌ی جدید شرکت کره‌ای است که از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین چهارگانه بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی A31 در دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی جای می‌گیرد و با توجه به قیمتش، قابلیت‌های جالبی دارد. گلکسی A31 در‌مقایسه‌با گلکسی M31 ابعادی بزرگ‌تر دارد؛ زیرا از نمایشگری ۶/۴ اینچ با پنل سوپر AMOLED و نسبت‌ تصویر ۲۰:۹ بهره می‌ببرد و برخلاف بسیاری از گوشی‌های اقتصادی، به‌ حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است. همچنین در بخش بالایی نمایشگر، بریدگی Uشکل برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. در بریدگی بالای نمایشگر گلکسی A31، دوربینی با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است که برای ثبت عکس‌های سلفی به‌کار می‌رود.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

در پنل پشتی گلکسی A31، مجموعه‌ دوربین چهارگانه با ماژول مستطیل‌شکل جای گرفته است. این مجموعه‌ دوربین هم ازلحاظ ظاهری و هم ازلحاظ عملکرد شباهت بسیار زیادی به مجموعه‌ دوربین به‌کاررفته در گلکسی ام ۳۱ دارد. با مقایسه‌ای کوتاه بین A31 و گلکسی M31 متوجه می‌شویم این گوشی از سری گلکسی M به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ‌تر و البته لنزی با دیافراگم f/1.8 مجهز شده است. درضمن، حسگری ۳۲ مگاپیکسلی در نقش دوربین سلفی ظاهر می‌شود. گلکسی M31 باتری پرظرفیت‌تری دارد (۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت) و مدل پایه‌ی آن با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

گلکسی A31 را گارانتی داریا همراه دراختیار زومیت قرار داده است. دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات