فروش محصولات چری در ایران با خودرو۴۵

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
شرکت خودرو ۴۵ به‌عنوان نهادی قانونی در امر فروش خودرو کارکرده شما را دعوت می‌کند تا با مطالعه این مقالع اطلاعات بیشتری پیرامون انواع محصولات چری موجود در بازار کشور به دست آورده و با روش فروش ساده و آسان آن‌ها توسط خودرو ۴۵ بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

شرکت چری یکی از خودروسازان مطرح و خوشنام در کشور پهناور چین است که از سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و به تدریج به یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان خودروهای سواری در کشور چین تبدیل شد. در کشور ما نیز شرکت مدیران خودرو از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم تحت مالکیت کرمان موتور آغاز کرد و با عرضه محصولات کمپانی چری توانست عده زیادی از مشتریان ایرانی را به سمت تولیدات کمپانی چری بکشاند. درحال‌حاضر محصولات چری و ام وی ام جزو پرفروش‌ترین خودروهای چینی بازار ایران به شمار می‌روند که به‌طور مشترک از سوی مدیران خودرو و شرکت چری روانه بازار کشورمان شده‌اند.

ام وی ام ایکس ۲۲ یا چری تیگو 3ایکس

چری تیگو 3x که در ایران با نام ام وی ام ایکس ۲۲ شناخته می‌شود، یک کراس‌اور کوچک و بسیار ریزنقش برآمده از دل مدل هاچبک ام وی ام ۳۱۵ است که موفق شده با ارائه ظاهری جذاب و نسبتا مدرن در قیاس با مدل‌ ۳۱۵ و همچنین بهره‌مندی از قیمت متعادل، بسیاری از مشتریان قشر متوسط را به سمت خود کشانده و آرزوی کراس اووردارشدن ایشان را به حقیقت بدل سازد. ام وی ام x22 از اواخر سال ۱۳۹۵ خود را در جمع تولیدات مدیران خودرو مشاهده کرد و با ارائه ظاهری جذاب، خیلی زود موفق شد جای پای خود را در بازار ایران به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای کوچک موجود در کشور تثبیت کند.

 این کراس‌اور کوچک در قالب تیپ‌های مختلف با نام‌های لاکچری، اسپرت، اکسلنت، اسپرت اکسلنت و غیره روانه بازار کشور شد که مدل اسپرت اکسلنت به‌عنوان نسخه فول آپشن از تجهیزاتی همچون: کروز کنترل، HSA، نمایشگر لمسی روی داشبورد، تنظیمات دستی صندلی راننده و سرنشین، آینه‌های جانبی برقی، دو کیسه هوا و سیستم‌های کنترل کشش و پایداری (در برخی مدل‌ها) سود می‌برد.

بااین‌حال در بخش فنی ام وی ام ایکس22 چندان پرفروغ ظاهر نشده و صرفا به یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۵ لیتر بسنده کرده است. این پیشرانه درحالی‌که ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند، گشتاوری در حدود ۱۳۵ نیوتن‌متر را به واسطه یک جعبه‌دنده ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته خودکار به سوی چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. میانگین مصرف سوخت ام وی ام x22 برابر با ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود که رقم قابل قبولی برای یک کراس‌اور ۱۲۰۰ کیلوگرمی به شمار می‌آید.

ام وی ام ایکس X33S یا چری تیگو ۳

ام وی ام X33 یکی از قدیمی‌ترین کراس  اوورهای جمع‌وجور بازار ایران است که در قالب چند نسخه به‌روزرسانی شده روانه بازار کشور ما شده و درحال‌حاضر تحت عنوان مدل X33S از سوی شرکت مدیران خودرو به مشتریان پیشکش شده است. ام وی ام ایکس33 اس یا چری تیگو ۳ به دلیل بهره‌مندی از طراحی ظاهری جذاب و اسپرت‌تر در قیاس با نسخه‌های پیشین توانست مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و امروزه یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کراس اوورهای شهری بازار ایران محسوب شود.

 ام وی ام ایکس33 اس نیروی محرکه خود را مدیون وجود یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱۹۷۱ سی سی است. حداکثر قدرت این موتور برابر با ۱۳۶ اسب‌بخار بوده و حداکثر گشتاور حاصل از آن نیز ۱۸۰ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. مصرف سوخت ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به‌همراه حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت، جزو دیگر مشخصات عملکردی این کراس‌اور شهری به شمار می‌روند. کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کروز کنترل، ABS و EBD، چراغ مه شکن، تهویه مطبوع خودکار، صندلی‌ها با تنظیمات دستی، آینه‌های بغل به‌صورت برقی با گرمکن و سانروف جزو مهم‌ترین امکانات این خودرو هستند.

 همچنین اخیرا شرکت مدیران خودرو نسخه نیو فیس ام وی ام ایکس ۳۳ اس را روانه بازار کرده که از یک جلوپنجره بزرگ با طراحی اسپرت و خشن‌تر، مطابق با محصولات جدید شرکت چری بهره می‌برد اما ازلحاظ فنی و ساختاری تفاوتی در این خودرو نسبت به نسخه‌های پیشین ایجاد نشده است. البته امکاناتی همچون کنترل کشش و پایداری، سامانه توقف در سربالایی، اتولایت، حسگر باد تایر، فرمان برقی و گرمکن صندلی‌های جلو به مدل جدید ایکس33 نیوفیس اضافه شده است. جعبه‌دنده خودرو از مدل سی وی تی (CVT) به یک جعبه‌دنده خودکار پنج دنده تغییر یافته است.

ام وی ام x۵۵ یا چری تیگو 5X

تیگو ۵ ایکس یا ام وی ام ایکس ۵۵ یکی از جدیدترین محصولات کمپانی چری است که موفق شده در میانه و اوج تحریم‌ها راهی برای خود به بازار کشورمان باز کند. تیگو ۵ ایکس از سال ۲۰۱۷ به بازار چین وارد شد. مدیران خودرو نیز این کراس‌اور جمع‌وجور را از سال ۹۸ به دست مشتریان ایرانی رسانده است. پیشرانه ام وی ام x55 با چری تیگو ۷ و چری آریزو ۵ توربو مشترک بوده و یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دو کلاچه در حکم سیستم انتقال قدرت آن انجام وظیفه می‌کند. حداکثر توان خروجی ۱۴۷ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر، شتاب حدود ۱۱ ثانیه و مصرف سوخت ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر از جمله مهم‌ترین مشخصات فنی این خودرو ۱۵۲۰ کیلوگرمی به شمار می‌روند.

 در بحث امکانات و آپشن‎ها نیز می‌توان از مواردی همچون: کروز کنترل، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، HSA و کنترل سرعت در سرپایینی، حسگر فشار باد تایر، ترمز پارک برقی به‌علاوه ABS و EBD، اتوهلد، چراغ‌های مه شکن، فرمان حساس به سرعت، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، نمایشگر هفت اینچی صفحه کیلومتر، چهار عدد کیسه هوا، تهویه دستی، صندلی برقی راننده و سانروف نام برد.

چری آریزو 5TE

اولین سدان که با نام چری پا به خیابان‌های کشور گذاشت، چری آریزو ۵ بود که باتوجه‌به قوای نه‌چندان کافی پیشرانه تنفس طبیعی این سدان چینی، شرکت مدیران خودرو فورا به سراغ مدل توربوشارژ آریزو ۵ رفت و آن را به دست مشتریان ایرانی رساند. آریزو ۵ توربو به همان موتور توربوشارژ موجود در مدل ام وی ام ایکس ۵۵ مجهز شده است. یک جعبه‌دنده سی وی تی ۷ دنده شبیه‌سازی شده نیز سیستم انتقال قدرت این خودرو را تشکیل می‌دهد. شتاب صفر تا صد چری آریزو ۵ توربو برابر با ۹.۸ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود. چری آریزو ۵ توربو حدود ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف خواهد کرد.

چری آریزو ۶

این محصول سدان یکی دیگر از تولیدات شرکت مدیران خودرو است که از سال ۱۳۹۸ به‌عنوان نسخه لوکس و گران‌قیمت‌تر چری آریزو ۵ توربو مهمان خیابان‌های کشور شد. این خودرو سدان نیمه لوکس از قلب تپنده توربوشارژ مدل آریزو ۵ توربو بهره می‌برد. البته جعبه‌دنده سی وی تی این محصول به‌روزرسانی شده و با دو دنده بیشتر در خدمت راننده خواهد بود.

شتاب صفر تا صد چری آریزو ۶ معادل ۹ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. از جمله مهم‌ترین تجهیزات این خودرو سدان نیمه لوکس می‌توان به کروز کنترل، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، ترمز پارک برقی، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر لمسی ۹ اینچی و نمایشگر کیلومتر شمار ۷ اینچی، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، شش عدد کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، صندلی برقی راننده، روکش صندلی چرمی، آینه‌های جانبی گرمکن‌دار و سانروف اشاره کرد.

چری تیگو ۵

تیگو 5 از جمله محبوب‌ترین تولیدات چری در بازار ایران است که از سال ۱۳۹۴ وارد خطوط تولید و مونتاژ شرکت مدیران خودرو شد و تا به امروز با ارائه دو نسخه‌ فیس‌لیفت جزئی به حضور خود ادامه داده است. چری تیگو ۵ در قالب تیپ‌ها و مدل‌های اکسلنت و لاکچری اسپرت و غیره به دست مشتریان داخلی رسیده است که تمامی آن‌ها از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی، نیرویی معادل 139 اسب‌بخار و ۱۸۲ نیوتن‌متر دریافت می‌کنند. همچنین معادل ۱۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت آن خواهد بود.

چری تیگو ۵ در تیپ اکسلنت IE از امکاناتی نظیر: سیستمهای کنترل کشش و پایداری، کروز کنترل، حسگرهای پارک، ترمز کمکی، چراغ‌های مه شکن، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر ۱۰ اینچی، چهار کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه خودکار دوگانه، گرمکن صندلی جلو و سانروف بهره می‌برد.

چری تیگو ۷

گران‌قیمت‌ترین و مدرن‌ترین کراس‌اور شرکت چری که از سوی مدیران خودرو عرضه شده، چری تیگو ۷ نام دارد. این خودرو کراس‌اور ابتدا با مدل ۱۳۹۶ به دست مشتریان ایرانی رسید اما شرکت مدیران خودرو مدل ie تیگو ۷ را در مدل ۹۸ به فروش رساند که ازلحاظ ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسخه اکسلنت پیدا نکرده بود ولی به‌روزرسانی‌هایی در کابین و تجهیزات این خودرو مشاهده می‌شد. چری تیگو ۷ ازلحاظ پیشرانه با مدل‌های آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو کاملا یکسان است و تنها جعبه‌دنده این خودرو از نوع ۶ دنده خودکار دو کلاچه است.

شتاب صفر تا صد چری تیگو ۷ برابر با ۱۰.۳ ثانیه بوده و میانگین مصرف سوخت این خودرو ۱۴۴۰ کیلوگرمی هم معادل ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، حسگرهای باران و فشار باد تایر، چراغ‌های مه شکن، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر مرکزی ۹ اینچی، دوربین‌های جانبی و عقب و ۳۶۰ درجه، شش عدد کیسه هوا، تهویه خودکار دوگانه و سقف پانوراما با سانروف جزو مهم‌ترین تجهیزات این خودرو به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات