پرچمدار نوکیا برای استفاده از اسنپدراگون 865 با تأخیر عرضه می‌شود

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
معرفی پرچم‌دار بعدی نوکیا به تعویق افتاد. اچ‌ام‌دی قصد دارد پرچم‌دار بعدی را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی کند.
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۱۹، گوشی هوشمند نوکیا 9 PureView با بهره‌مندی از دوربین پنج‌گانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار حسگر ToF معرفی شد. پرچم‌دار ۲۰۱۹ نوکیا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۰۱۸ بهره می‌برد؛ اما ظاهرا به‌نظر می‌رسد HMD در تلاش است تا از تکرار این وضعیت جلوگیری کند. 

گفته می‌شود که پرچم‌دار بعدی نوکیا به‌تعویق خواهد افتاد و باید منتظر معرفی گوشی نوکیا ۹.۲ در فصل پاییز باشیم. در ابتدا قرار بود نوکیا 9.1 فصل چهارم سال گذشته یا حتی زمانی زودتر معرفی شود؛ اما این اتفاق نیافتاد و براساس شایعه‌های منتشرشده، تاریخ رونمایی نوکیا ۹.۱ به فصل دوم ۲۰۲۰ موکول شد. HMD تاکنون خبری در مورد این موضوع منتشر نکرده است. 

 نوکیا 9.2 پیورویو

اخبار و شایعه‌های قبلی حاکی از آن است که باید منتظر دستگاهی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ باشیم. حتی اخباری در مورد بهره‌مندی دستگاه جدید از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس برای نسخه‌ی 5G این گوشی هوشمند مطرح شده بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که تنها باید منتظر یک پرچمدار با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از شبکه‌ی 5G باشیم.

HMD به‌صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد میان‌رده‌ی 5G با بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ معرفی کند. در تیزر نمایش داده‎شده، دستگاهی با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دیده می‌شود و خبری از دوربین Light نیست. شاید یکی دیگر از دلایل به‌تعویق افتادن تاریخ رونمایی نوکیا ۹.۲ به دوربین‌های آن نیز مربوط باشد. پیش‌تر اخباری در مورد معرفی نوکیا ۹.۲ با دوربین پنچ‌گانه‌ی Light مطرح شده بود.  

نوکیا

در توئیت منتشر شده در حساب کاربری Nokia Anew در توییتر به این نکته اشاره شده که رونمایی نوکیا ۹.۲ تا فصل پاییز به‌تعویق خواهد افتاد. پیش‌تر نیز ازطریق همین حساب کاربری در مورد زمان رونمایی نوکیا ۹ پیور ویو اخباری فاش شده بود که بعدا مشخص شد، صحت داشته‌اند. باید ببینیم این بار، خبر فاش‌شده از طریق این حساب کاربری توییتر چقدر صحت دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات