ال جی: تا پایان سال ۹ گوشی دیگر اندروید 10 را دریافت خواهند کرد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی سرانجام فهرست زمان‌بندی ارتقای محصولاتش به اندروید ۱۰ را منتشر کرد. مطابق فهرست، ۹ گوشی از محصولات ال‌جی تا پایان سال اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

در چند سال گذشته، ال‌جی به‌‌دلیل به‌روز‌رسانی دیرهنگام محصولاتش در بخش تلفن‌همراه شماتت شده است. با‌توجه‌به معرفی نسخه‌ی بعدی اندروید در سال ۲۰۲۰، به‌نظر می‌رسد ال‌جی این‌بار تصمیم گرفته از رقبا عقب نماند و بر‌همین‌اساس، زمان‌بندی ارتقای محصولاتش شامل G8X ThinQ را در ابتدای سال اعلام کرد.

سپتامبر گذشته، اولین اخبار مبنی‌بر به‌روز‌رسانی ال‌جی V50 همراه‌با نسخه‌ی جدید رابط کاربری ال‌جی UX 9.0 به بیرون درز کرد و در چند روز گذشته، به‌روزرسانی ال‌جی G8 ThinQ در آمریکا آغاز شده است. براساس گزارش XDA-Developers، شعبه‌ی ایتالیا‌ی ال‌جی اعلام کرده است ۹ گوشی ال‌جی این به‌روزرسانی را در سال ۲۰۲۰  دریافت خواهند کرد و این برنامه‌ زمان‌بندی با گوشی‌های ال‌جی V50 و ThinQ آعاز می‌شود. طبق این اطلاعیه، همه‌ی گوشی‌های موجود در فهرست، اندروید ۱۰ را به‌همراه رابط کاربری UX 9.0 دریافت خواهند کرد.

LG-V50-ThinQ

براساس این زمان‌بندی، ابتدا نسخه‌ی بین‌المللی ال‌جی V50 ThinQ در اوایل فوریه به‌روز‌رسانی خواهد شد و پس‌از‌آن در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰، نوبت به LG G8X خواهد رسید. البته ناگفته نماند هم‌اکنون در کره‌جنوبی، V50 ThinQ در حال دریافت این به‌روزرسانی است.

براساس اعلامیه‌ی ال‌جی، در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ دستگاه‌های بیشتری اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد که LG G7 ساخت سال ۲۰۱۸ و V40 و G8S را شامل می‌شوند. درنهایت این به‌روز‌رسانی در سه‌ماهه‌ی انتهایی سال با دستگاه‌های LG K40S ،K50 ،K50S و Q60 به‌پایان خواهد رسید.

در انتها باید متذکر شویم ازآنجا‌که این اعلامیه را شعبه‌ی ال‌جی ایتالیا اعلام کرده، مشحص نیست زمان‌بندی مذکور در سایر نقاط مانند آسیا و آمریکا هم اعمال می‌شود یا خیر.

زمان‌بندی به‌روز‌رسانی محصولات ال‌جی به اندروید ۱۰

  • LG V50 ThinQ: ابتدای فوریه‌ی ۲۰۲
  • LG G8X ThinQ: سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲
  • LG G7: سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰
  • LG G8S: سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰
  • LG V40: سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰
  • LG K40S: سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰
  • LG K50: سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰
  • LG K50S: سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰
  • LG Q60: سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های ال‌جی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های ال‌جی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات