تصاویر رسمی سری گلکسی اس 20 فاش شد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
به‌زودی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ رونمایی خواهد شد. تا این لحظه شایعات زیادی در این رابطه منتشر شده و به‌تازگی نیز تصاویری از این محصولات فاش شده است.
تبلیغات

تنها چند هفته تا ۱۱ فوریه، روز رونمایی از سری جدید گوشی هوشمند گلکسی S باقی مانده و تا هفته‌های آینده سری گلکسی اس ۲۰  به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد. تا این لحظه جزییات زیادی از این سری جدید فاش شده و به‌تازگی می‌توان به فاش شدن تصاویری رسمی از گلکسی اس ۲۰ نیز اشاره کرد. براساس گزارش‌ها، این تصاویر فاش شده احتمالا طراحی رسمی و نهایی خانواده‌ی Galaxy S20 هستند و در کنار این تصاویر مشخصات و قیمت‌های جدیدی هم از این سری ارائه شده که در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ 4G

گلکسی اس 20

تصاویری که از گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) منتشر شده درواقع از نسخه‌ی 4G بوده است. به وضوح می‌توان لنزهای سه‌گانه را در این گوشی مشاهده کرد که ظاهرا دارای لنز عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه یک فلاش LED است. این جزییات فاش شده‌ی جدید تأیید می‌کند که  سامسونگ دکمه‌ی Bixby را در پرچمداران خود ارائه کرده است. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ 5G اگرچه در مشخصات داخلی کمی با یکدیگر متفاوت هستند اما تفاوت اصلیشان در قیمت‌هایشان خواهد بود. احتمالا مدل 4G با شروع قیمت ۸۹۹ یورو (۹۹۳ دلار) و مدل 5G با شروع قیمت ۹۹۹ یورو (۱۱۰۳ دلار) عرضه خواهند شد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G

گلکسی اس 20

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس (+Galaxy S20) به‌طور طبیعی کمی بزرگتر از گلکسی اس ۲۰ است. این مدل همچنین در بخش دوربین دارای چهار لنز مختلف است که احتمالا می‌توان به لنز عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک حسگر ToF اشاره کرد. شروع قیمت گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G ظاهرا از ۱۰۹۹ یورو (۱۲۱۳ دلار) است و احتمالا مدل 4G با قیمت ۹۹۹ یورو (۱۱۰۳ دلار) عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G

گلکسی اس 20

طبق گزارش‌ها، ظاهرا وجود مدل سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا (Galaxy S20 Ultra 5G) در بین محصولات سامسونگ تأیید شده است و احتمالا این مدل مانند دو مدل قبلی با فناوری 4G ارائه نخواهد داشت. دوربین مدل اولترا مانند ستاره‌ای می‌درخشد و براساس احتمالات می‌توان به لنز اصلی و عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز تله ۴۸ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. البته احتمالا حسگر ToF نیز در این مدل ارائه خواهد شد. همچنین شاهد یک سیستم بزرگنمایی پریسکوپ خواهیم بود که سامسونگ با زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر بیشتر تبلیغ آن را کرده است. در این میان می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این سری نیز اشاره کرد. ظاهراً گلکسی اس ۱۰ اولترا 5G با قیمت حدودی ۱۳۴۹ یورو (۱۴۹۰ دلار) آغاز می‌شود که این قیمت برای مدل پایه بوده و احتمالا مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن تا قیمت ۱۵۴۹ یورو پیش خواهد رفت. در صورت صحیح بودن این اطلاعات، می‌توان گفت که Galaxy S20 Ultra 5G گران‌ترین قیمت را در سری Galaxy S خواهد داشت.

تا چند هفته‌ی آینده تمامی احتمالات و شایعات به پایان خواهد رسید و سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ رونمایی خواهند شد. در نهایت باید تا ۱۱ فوریه صبر کنیم تا با اطلاعات دقیقی رو‌به‌رو شویم.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات