رندر‌ دو گوشی از پروژه جدید ال‌ جی فاش شد

پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس که با نام مستعار evleaks@ شناخته می‌شود، تصویری از دو گوشی جدید ال‌جی، یعنی L555DL و L455DL را بدون هیچ توضیحی درباره‌ی ویژگی‌های آن‌ها توییت کرد.
تبلیغات

ال‌جی پیش‌از‌این قول داده بود صنعت موبایل خود را احیا می‌کند؛ وعده‌ای که با‌توجه‌به رقابت سخت در بازار موبایل، دست‌نیافتنی به‌نظر می‌رسد. با‌این‌حال می‌توان حدس زد غول کره‌ای در حال بازیابی خود است.

LG L555DL and L455DL

اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که شرکت آمریکایی Tracefone هر دو گوشی را پیش‌فروش خواهد کرد. مشاهده‌ی رندر تصاویر استفاده‌ی هر دو گوشی از رابط کاربری UX 8.0 روی اندروید ۹ پای را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این دو گوشی بخشی از تلاش‌های جدید بخش موبایل LG برای ورود مجدد به بازار باشند. بااین‌همه، باید منتظر بمانیم و ببینیم این اتفاق برای این شرکت کره‌ای خواهد افتاد یا خیر.

آیا فکر می‌کنید بخش موبایل ال‌جی می‌تواند دوباره روی پای خود بایستد یا این تلاش نیز با شکست رو‌به‌رو خواهد شد؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی ال‌جی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های ال‌جی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات