POCO سه گوشی جدید را در سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برند تجاری Poco (پوکو) که به‌تازگی از شرکت شیائومی جدا شده، در سال ۲۰۲۰ از سه گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

برند تجاری Poco به‌تازگی از شیائومی جدا شد و به‌عنوان یک برند مستقل به کار خود ادامه خواهد داد. اکنون این شرکت در حال آماده‌سازی برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند مستقل خود است و این گوشی هوشمند با نام Pocophone F2 عرضه خواهد شد. باتوجه به جدیدترین نشست‌ها، ظاهرا دو مدل گوشی هوشمند از این برند به‌نام های F2 و F2 Lite معرفی خواهند شد.

به‌تازگی تصاویر و جزییاتی از Pocophone F2 Lite منتشر شده و ظاهرا F2 Lite از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G، رم ۶ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است. از سوی دیگر این مدل با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. فعلا جزییات بیشتری در رابطه با این گوشی جدید برند پوکو منتشر نشده اما تراشه‌ی Snapdragon 765G درواقع همان تراشه‌ی استفاده شده در مدل Redmi K30 5G است. همچنین به‌نظر می‌رسد که مدل Poco F2 Lite با مشخصات متوسط و میان‌رده‌ی خود، با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه می‌شود.

گوشی Poco

POCO در حال حاضر درخواست صدور گواهینامه برای مدل گوشی M1912G8BI را داده که این مدل درواقع نسخه‌ی 4G گوشی Redmi K30 با تراشه Snapdragon 730G است. اگر مدل Lite نیز در راه باشد، احتمالاً یک گوشی 5G با تراشه‌ی جدیدتر خواهد بود. از سوی دیگر مدل‌هایی که در تصاویر مشاهده می‌شوند، به‌جای پانچ دوتایی مانند هر دو مدل K30، دارای بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی هستند. درواقع مدل‌های مرتبط نباید تفاوت‌های سخت‌افزاری زیادی داشته باشند.

گوشی Poco

طبق شایعات جدید، احتمالا Poco حداقل سه گوشی در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد و این سه گوشی احتمالا براساس مدل‌های Mi طراحی شده‌اند. هنوز مدل‌ها به‌صورت دقیق مشخص نیستند و هنوز معلوم نیست که مدل سوم خانواده یک پرچم‌دار باشد. به‌هرجهت باید تا زمان معرفی این محصولات منتشر بمانیم تا جزییات بیشتری دریافت کنیم.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی شیائومی، Poco X3 و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات