بنر تبلیغاتی شیائومی Mi 10 منتشر شد

یک‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
زمان رونمایی رسمی و تصاویر شیائومی Mi 10 در بنر تبلیغاتی جدیداین گوشی افشا شد.
تبلیغات

سرانجام بنر تبلیغاتی پرچم‌دار آینده شیائومی Mi 10 منتشر شد تا علاقه‌مندان به این برند بیش از این منتظر نمانند. طی ماه‌های گذشته اطلاعات محدودی از پرچم‌دار شیائومی منتشر شده بود اما اطلاعات درج شده روی بنر، تاریخ رسمی معرفی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

هفته گذشته تصاویری از  گوشی هوشمند Mi 10 منتشر شده بود که نشان می داد این گوشی شیائومی مجهز به دوربین چهارگانه و صفحه‌نمایش بدون بریدگی و حفره است. تصاویر تازه نشان می‌دهد که ظاهرا گمانه‌زنی‌های پیشین چندان دور از واقعیت نبوده است. در بنر منتشر شده عکسی از پنل پشتی این گوشی قرار دارد که به‌وضوح وجود دوربین چهارگانه را تأیید می‌کند. گفته می‌شود، طراحی این چهار دوربین از گوشی Mi Mix Alpha الهام گرفته شده است.

Xiaomi Mi 10

درباره‌ی طراحی صفحه‌نمایش و پنل جلویی گوشی نمی‌توان نظری دارد چرا که روی بنر تبلیغاتی تنها پنل پشتی گوشی به نمایش درآمده و نمی‌توان درباره‌ی پنل جلویی گوشی گمانه‌زنی کرد.

در این بنر تبلیغاتی ذکر شده که شیائومی Mi 10 به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز بوده و دست‌کم نسخه‌ی پرو از این گوشی از اینترنت نسل پنجم همراه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی قصد دارد پرچم‌دار خود را هم‌زمان با معرفی گلکسی S20 و گلکسی فولد ۲ سامسونگ در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن ماه) معرفی کند. انتخاب چنین روزی به‌عنوان تاریخ معرفی پرچم‌دار شیائومی رقابت این شرکت با سامسونگ را بیش‌ازپیش به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات