سونی گریپ وایرلس جدید برای دوربین‌های بدون آینه معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گریپ بی‌سیم GP-VPT2BT با قابلیت اتصال بی‌سیم به دوربین‌های بدون آینه‌ی سونی معرفی شد.
تبلیغات

سونی هفته‌ی گذشته گریپ وایرلس GP-VPT2BT را برای دوربین‌های بدون آینه‌ی خود معرفی کرد. گریپ جدید سونی برخلاف محصولات مشابه که از اتصال سیمی با بدنه‌ی دوربین استفاده می‌کنند، با استفاده از بلوتوث به دوربین متصل می‌شود. با برطرف شدن نیاز به استفاده از سیم‌های اتصال، می‌توان پورت‌های دوربین را همواره بسته نگه داشت و دربرابر شرایط آب‌وهوایی نامساعد از آن‌‌ها محافظت کرد.

گریپ سونی دارای دکمه‌های ثبت عکس، ضبط ویدئو، زوم، سوییچ قفل، دکمه‌ی تنظیم زاویه‌ی گریپ و یک دکمه با قابلیت سفارشی‌سازی است. همچنین با بازکردن پایه‌های تعبیه‌شده در قسمت پایینی گریپ می‌توان از آن به‌عنوان سه‌پایه نیز استفاده کرد.

گریپ وایرلس دوربین سونی GP-VPT2BT / Sony wireless camera grip

اگرچه عکاسان با استفاده از این گریپ می‌توانند در شرایط بد جوی بدون نگرانی از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل پورت‌های دوربین به عکاسی بپردازند؛ باید توجه داشت که سونی ضدآب بودن خود گریپ را تضمین نکرده است.

گریپ GP-VPT2BT سونی با دوربین‌های آلفا a9, a9 II, a7R IV, a7R III, a7 III, a6600, a6400 ,a6100 و RX100 VII و RX0 II سازگار است و از ماه آینده با قیمت ۱۴۰ دلار وارد بازار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی گریپ بی‌سیم سونی می‌توانید صفحه‌ی این محصول را در وب‌سایت سونی مشاهده کنید.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین عکاسی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق دوربین‌های کانن، نیکون‌، پاناسونیک، سونی و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات