آنر V30 پرو رتبه دوم رده بندی دوربین DxOMark را کسب کرد

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سایت DxOMark با بررسی دوربین گوشی آنر V30 پرو، این گوشی را پس از میت ۳۰ پرو 5G، در رده‌ی دوم جدول برترین گوشی‌های هوشمند قرار داد.
تبلیغات

ظاهرا هواوی راز دستیابی به بهترین نتیجه در سایت بررسی دوربین DxOMark را پیدا کرده است. این شرکت چینی توانسته آنر وی ۳۰ پرو را در بین گوشی‌های برتر قرار دهد‌؛ دقیقا پشت‌سر گوشی میت ۳۰ پرو 5G در مقام دوم.

ازنظر عکاسی آنر وی ۳۰ پرو توانست عکس‌هایی با جزئیات چشمگیر و نویز کم به‌تصویر بکشد. گوشی مذکور نوردهی دقیق با محدوده‌ی دینامیکی گسترده و عملکرد بزرگ‌نمایی خوب تا محدوده‌ی متوسط داشت. این گوشی آنر در تصاویری با افکت بوکه و عکس‌هایی که در شب گرفته می‌شوند با کیفیت و نویز مطلوب به‌خوبی عمل کرد.

نمره dxomark آنر وی 30 پرو

جایی که وی ۳۰ پرو خیلی خوب عمل نکرد، فوکوس خودکار بود و بارها در این کار شکست خورد. به‌علاوه در برخی قسمت‌ها رنگ آبی در مناطق سایه افتاد و اعوجاج هندسی در عکس‌های اولتراواید دیده شد.

در بخش فیلم‌برداری وی ۳۰ پرو ویدئوهای باکیفیت با برخی مشکلات اتوفوکوس و کج‌شدن لنز ارائه داد که همین باعث کم‌شدن امتیاز کلی آن شد. به‌غیر از آن، رندر رنگ و لرزش‌گیر و نوردهی هدف مانند دیگر رقبای شاخص پرچم‌دار بازار ازجمله هواوی میت ۳۰ پرو بودند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات