رندر مطبوعاتی وان پلاس 7T پرو فاش شد

چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
فاصله‌ی چندانی تا رونمایی رسمی مدل جدید گوشی‌های وان‌پلاس باقی نمانده، حال آنکه اخیرا رندر مطبوعاتی منتسب به آن در فضای مجازی فاش شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس در فاصله‌ی یک هفته مانده به برگزاری کنفرانس اختصاصی‌اش در کشور هند، از طراحی وان‌پلاس 7T پرده‌برداری کرد؛ اما خبر خاصی را درمورد وان پلاس 7T پرو نشنیده بودیم. هنوز خبری رسمی در رابطه با وان‌پلاس ۷ تی پرو منتشر نشده، اما به‌تازگی رسانه‌ی آن‌لیکس یک رندر مطبوعاتی را منتشر و آن را متعلق به گوشی یادشده دانسته است.

پیش‌تر شاهد انتشار رندرهایی غیررسمی از گوشی وان‌پلاس 7T Pro بودیم، گرچه رنگ به‌کاررفته در آن رندرها دقیق و درست نبودند؛ بااین‌حال رندر فاش‌شده از سوی آن‌لیکس، ظاهرا رندرهای رسمی ساخته‌شده توسط خود وان‌پلاس هستند و گوشی ۷ تی پرو را در همان رنگ آبی گوشی ۷ تی نشان می‌دهند.

در این رندر جدید، شاهد موبایلی با پنل پشتی از جنس شیشه‌ی مات هستیم که رنگ آبی مخصوصی دارد؛ این رنگ که از آن با نام Haze Blue یاد می‌شود، ترکیبی از آبی تیره و روشن است. رنگ Nebula Blue وان‌پلاس ۷ پرو شباهت زیادی به رنگ این رندر دارد، اما برخلاف Haze Blue براق است.

وان پلاس 7 تی پرو / OnePlus 7T Pro

در هر صورت دیدن بهره‌مندی مدل‌های معمولی و پرو وان‌پلاس 7T از یک نوع رنگ‌بندی، اتفاق جالبی است؛ زیرا گوشی‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو رنگ‌بندی متنوعی داشتند. براساس آنچه از رسانه‌های مختلف شنیده‌ایم، وان‌پلاس 7T پرو قرار نیست از لحاظ مشخصات فنی تفاوت‌های عمده‌ای با وان‌پلاس ۷ پرو داشته باشد.

گفته می‌شود پرچم‌دار جدید وان‌پلاس برای پردازش کارهای مختلف از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام استفاده خواهد کرد و به قابلیت ضبط ویدئوی حرکت آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه مجهز خواهد شد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات