مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2020 را اعلام کرد

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ و کنفرانس Inspire و چند رویداد دیگر سال آینده‌ی میلادی را اعلام کرد.
تبلیغات

با وجود آنکه هنوز چند ماهی تا پایان سال جاری میلادی باقی‌ مانده، مایکروسافت تاریخ برگزاری برخی از رویدادهای سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. در بین تاریخ‌های مشخص‌شده، زمان برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ نیز به‌چشم می‌خورد. 

به‌نظر می‌رسد ردموند‌ی‌ها قصد دارند کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ را از ۱۹ تا ۲۱ مه (۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۳۹۹) در سیاتل برگزار کنند. بدیهی است در‌حال‌حاضر نمی‌توان درباره‌ی کنفرانس بیلد و آنچه مایکروسافت قرار است در این رویداد درباره‌اش صحبت کند و به‌نمایش بگذارد، اظهارنظر قطعی کرد. 

مایکروسافت

حدس‌زدن اینکه مایکروسافت دقیقا قرار است دربار‌ه‌ی چه چیزی صحبت کند، سخت است؛ ولی به‌احتمال‌زیاد درباره‌ی به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰، آژور، هوش مصنوعی و رایانش مرزی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

با توجه به برنامه‌ی زمانی اعلام‌شده‌ی مایکروسافت، ظاهرا ردموندی تاریخ برگزاری رویداد خود را در مقایسه با سال‌های قبل تغییر داده‌اند. کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ از ۶ تا ۸ مه (۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ ۱۳۹۸) برگزار شد؛ درنتیجه، احتمالا کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ با رویداد گوگل I/O سال ۲۰۲۰ هم‌پوشانی نخواهد داشت که در سال‌های قبل، رویکرد خوبی نبود. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است رویداد Inspire نیز بین ۲۰ تا ۲۴ ژوئیه‌ی ۲۰۲۰ (۳۰ تیر تا ۳ مرداد ۱۳۹۹) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات